רובים וכלבים: Call of Duty מוסיפה שוב כלב למשחק

ריילי מתרגש: כלב חדש מגיע למשחק, אחרי עשור לעונה 5 המתקרבת ובאה של וורזון ומודרן וורפר 2

עבר עשור מאז ש-Call of Duty: Ghosts הציג לראשונה את הכלב ריילי כחבר בקבוצה, ואקויביז'ן החליטה להחזיר את כלבי ההתקפה לסדרת קול אוף דיוטי. הפעם קוראים לכב מרלין (Merlin) – שמגיע ל-Modern Warfare 2 ו-Warzone 2.0 כחלק מהעונה 05 החדשה: Blackcell.

בשדה הקרב, מרלין – ו"חיות מחמד טקטיות" אחרות שעדיין לא נחשפו – יישארו קשורות לדמות שלך, קצת כמו אקדח הנרתיק בירך שלך. אבל מרלין וחבריו הם לא רק לראווה, אתה יכול גם לבחור את חבר החיות שלך כדי לבצע מהלך סיום "הרסני". למי שחושש לחיי מרלין, "אי אפשר לפגוע בשום צורה", כתבה Activision בפוסט בבלוג שלה.

תוספות נוספות בעונה הקרובה הן "Battle Buddies" – עוזרים וירטואליים מותאמים אישית שבעצם פועלים כקריינים. וכפי שדיווחנו לאחרונה, Call of Duty מוסיפה גם סקינים לאמני היפ-הופ שונים, כולל חזרתו של סנופ דוג, לוחמת ההיפ הופ ניקי מינאז' ואפילו לארה קרופט כוכבת טומב ריידר בדרך.

K9 וסמל חתול

אם כבר מדברים על חיות מחמד, תכירו את סמל. Pspps שכבר נמצא ב-Call of Duty – מדובר על סקין היברידי של חתולים/אנושיים עליו דיווח האתר צ'ארלי אינטל.

האמת שכלב כבר קיים די הרבה זמן בסדרה, אבל במשחק המובייל CoD: Mobile והוא קרוי שם יחידת K9. צדובר על כלב צבאי שהיה חלק מה-Battle Pass ושחקנים היו צריכים להגיע לדרג 14 כדי לפתוח אותו. מיומנות המפעיל של יחידת K9 עם ההפעלה מזמנת כלב צבאי. הכלב מסתער ומרחרח את האויב ותוקף אותו באופן אוטומטי.

גם משחק המובייל צפוי לקבל עונה (7) חדשה בקרוב, עמוסה בהפתעות ובתוספות חדשות.

עונה 5 של Modern Warfare II ו-Warzone תושק היום ה-2 באוגוסט ל-Xbox Series X | SXbox OnePS4PS5  וגם למחשב האישי (PC).

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות