השפחה העיוורת: משחק אימה חדש בשם The Origin: Blind Maid הוכרז

המשרתת העיוורת, ישות על טבעית עם עבר טרגי תאתגר אתכם במשחק אימה חדש שהוכרז. האם אתם מוכנים למסע איתני ומפחיד בתחילת שנה הבאה?


The Origin: Blind Maid הוא משחק אימה חדש, שיתוף פעולה בין המפיצה Badland  עם אולפני Warani שצפוי להגיע לפלייסטיישן 4, Xbox One, Nintendo Switch ו- Steam במהלך הרבעון הראשון של 2021. המשחק מוגדר כהרפתקה אימתנית מגוף ראשון. המשחק יתרחש בגראן צ'אקו (Gran Chaco), אזור עצום המשתרע על פני פרגוואי, בוליביה וארגנטינה, ועלילתו תחקור מיתוסים ואגדות מפחידים של פולקלור אוניברסלי.

אנו נגלם פוליטיקאי מושחת שנמלט מהצדק לאחר שהואשם במספר אישומים. התכנית שלו הייתה פשוטה ונראתה אפקטיבית: לחצות את צ'אקו הפרגוואי בחברת עוזרו כדי לברוח לברזיל.

מה שהפוליטיקאי הזה, גלגולו של אחד הרעות הגדולות של ימינו, לא יכול היה לדמיין היה ששם הוא יתקל ברוע הרבה יותר "בוגר" ובלתי ניתן לפיצוי: המשרתת העיוורת, ישות על טבעית עם עבר טרגי שנגלה בסופו של דבר מעל במהלך חמישה פרקים אינטנסיביים … כלומר אם לא נמות קודם.

סיפור של פשע וכפרה

The Origin: Blind Maid יאלץ אותנו מהרגע הראשון של המשחק להילחם על חיינו, לזחול דרך הצמחייה כדי להימלט מאיומים מתמידים של הרוע בזמן שאנחנו חוקרים מיקומים שונים בחיפוש אחר אובייקטים. כלי נשק יאפשרו לנו לשרוד בסביבה פראית, סביבה שלא נחקרה בעולם משחקי הווידאו מעולם.

https://www.youtube.com/watch?v=WkLfCO4R9go&ab_channel=BadLandPublishing

"היכונו לפגוש סוגים שונים של רוחות רפאים וגלריה אמיתית של יצורים מעוותים, התגלמות אימתנית של ההפרעות הפסיכיאטריות שייסרו אותם בחיים …"

איך תתמודדו איתם? העיקר להשתמש בהתגנבות, במיוחד בשלבים הראשונים של המשחק, אם כי בהמשך אנו יכולים להשיג כלי נשק שונים לנטרל אויבים וחפצים "מוחשיים", החל מצמחי מרפא וכלה במים קדושים, בעזרתם ניתן ליצור כישופים שיגנו עלינו, מסכנות אולטרה-קרקעיות. בנוסף, נוכל לשפר את האופי של הדמות, גם מבחינה פיזית וגם נפשית, ואפילו מבחינה רוחנית.

The Origin: Blind Maid ישוחרר ל- PS4, Xbox One, Switch and PC במהלך רבעון ראשון של 2021


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות