אקטיביז'ן פותחת חנות מקוונת ל- Call of Duty: Mobile, בשיתוף עם Coda

חברת אקטיביז'ן (Activision) הכריזה על שיתוף פעולה עם פלטפורמת פתרונות המונטיזציה Coda Payments כדי להשיק את Call of Duty: Mobile חנות אינטרנטית לקול אוף דיוטי: מובייל

לאחר שהשיגה בהירות משפטית המתירה קידום של חנויות אינטרנט בתוך אפליקציות בחנויות אנדרואיד ו-iOS, מקווה אקטיביז'ן שהשותפות החדשה עם Coda (שיש לה כבר ניסיון עם חברות כמו Electronic Arts, Riot Games ו-Zynga) תספק לשחקנים ברחבי העולם עסקאות בלעדיות ותוכן במשחק.

יצרנו מרחב לגילוי התוכן והחוויות עם התמורה הטובה ביותר במשחק. חנות האינטרנט משמשת כשוק שבו שחקנים יכולים למצוא עסקאות ותגמולים ללא תחרות שמקרבים אותם ללב האקשן.

CoD ו-Coda

אקטיביז'ן מבטיחה שחנות ה-Call of Duty: Mobile Web Store החדשה שלה לא תתמקד רק בפריטים קוסמטיים (סקינים וכו') אלא תשמש כפלטפורמה ייעודית לשחקנים כדי לשפר את חווית המשחק הכוללת שלהם הודות למגוון הרחב של הנחות בלעדיות, מבצעים עונתיים ונקודות בונוס COD.

כדרך לחגוג את ההשקה, שחקנים יוכלו ליהנות מבונוס של 50% על נקודות COD ומשתמשים בפעם הראשונה ייהנו גם מ-20% הנחה על רכישתם הראשונה בחנות לכל User ID.

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


מקור

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות