העדכון הבא של GeForce Experience יתן לשחקן להזרים למחשב נוסף, GTX 950 הושק

geforce gamestream

Nvidia הכריזה על פיצ’ר חדש ל-GeForce Experience שיאפשר למשתמש להזרים משחק למחשב של חבר ולשחק Co-op.

1+1: לא, החבר לא צריך לקנות את המשחק, רק המזרים.

לפי Ars Technica, הפיצ’ר החדש, “GameStream Co-op”, יושק לצד GeForce Experience החדש. יש לזה עוד פיצ’רים חוץ משיתוף, משתמשים יוכלו להזרים משחקים אל מחשבים של חברים כך שהם יוכלו לצפות בהם משחקים ואף לשחק בעצמם.

“GameStream Co-op” חולק דימיון רב עם ה-“Share Play” של הפלייסטיישן 4, ונכון לעכשיו, ההזרמה למחשב אחר מוגבלת ל-720p/60fps. דבר שעלול להקשות על ההזרמה זה כמובן האינטרנט, ואנבידיה ממליצה על מהירות העלאה של 6 מגה בשנייה.

הדרישות לפיצ’ר החדש הן GTX 650 והלאה במחשב המזרים, ותמיכה במחשבים ניידים תגיע מאוחר יותר. עוד לפי הכתוב, זה יהיה נתמך רק עם תוסף לדפדפן הגוגל כרום.

הפיצ’ר יעבוד אך ורק עם משחקים התומכים ב-GameStream. הרשימה של המשחקים התומכים מסתכמת במאות, ואתם יכולים לעבור על הרשימה המלאה באתר של Nvidia. (גם Batman Arkham Knight נמצא שם, בהצלחה.)

בטא בגישה מוקדמת תהיה זמינה לפני היציאה והיא צפויה להגיע מתישהו בחודש הבא.

GTX 950 הושק

יתר על כן, הפיצ’ר יעבוד עם הכרטיס האחרון מבית Nvidia שהושק אתמול בעולם, ה-GTX 950, כרטיס שיתחרה ככל הנראה מול ה-R9 370X של חברת AMD

כרטיסי המסך GTX x50 מיועדים לשוק הביניים ו-GTX 950 לא שונה, הוא עולה 160$ בחו”ל, עדיין אין מחירים בארץ. מיצרנית ה-GPU נאמר כי כרטיס המסך החדש מהיר עד פי שלוש משל הדור הקודם, GTX 650, והוא תומך בכל הטכנולוגיות והאפקטים האחרונים. עוד נתונים אפשר לשאוב מן האתר של Nvidia.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מישהו יודע איך הביצועים של gtx 970 4G?
ולכמה זמן הוא יחזיק עד שאצטרך לשדרג?

חח 6 מגה בשנייה, אז זה לא אמור לעבוד בישראל…

נחכה ל-Unlimited 🙂