South Park: The Stick of Truth – כל הביקורות כאן!

South-Park-The-Stick-of-Truth-כל-הביקורות-כאן

סאות' פארק: מקל האמת שוחרר! משחק התפקידים המבוסס על סדרת האנימציה המפוסמת זוכה לביקורות חיוביות ושבחים על סגנונו. משחק הטריפל-A הראשון של חודש מרץ פותח את החודש בצורה הכי טובה שיש!

'סאות' פארק: מקל האמת', משחק התפקידים של יוביסופט (במקור של THQ עד שהיא פשטה את הרגל), שוחרר לפני מספר שעות והצליח להרשים את מרבית המבקרים הגדולים; שבחים רבים מופנים כלפי סגנון הגרפיקה, השימוש במאפייני RPG, והתסריט הטוב והמוכר של הסדרה. ביקורת ועקצוצים מופנים בעיקר כלפי מאפיינים אחדים של המשחקיות, רמת הקושי הקלה יחסית, ואורך חיים קצר יחסית.

סך הכל, 'סאות' פארק: מקל האמת' מצליח להתייצב על ממוצע (מרשים יחסית) של 84 מתוך 100. גרסת האקס-בוקס 360 מתייצבת על ממוצע נמוך יותר, 82/100.

הביקורת הראשונה באה מ-IGN, שם המבקר ריאן מקאפרי (שביקר בעבר ביקר את היילו 4 [9.8] ואת ביושוק אינפינייט [9.5]) העניק למשחק ציון גבוה של 9.0/10, ופשוט נהנה מכמעט כל דבר שהוצג במשחק. המבקר הוריד נקודות על "הקלאסים היותר מידי דומים" של המשחק, אך סיים את הביקורת בפסקה:

זה מצחיק, מפתיע, שפל, ופחות או יותר כל מה שיכולתי לבקש ממשחק סאות' פארק — אפילו עם זו בעיקר חווית 'עשית, סיימת'.

South Park The Stick of Truth ביקורות

האתר ג'איינט בומב (Giant Bomb) מעריף שבחים על משחק התפקידים, והמבקר אלכס נווארו מעניק ל'מקל האמת' ציון נדיר של 5 כוכבים. נווארו בעיקר קורא למשחק "כיפי" אך "עמוק".

'מקל האמת' הוא משחק הסאות' פארק שכל מעריץ צריך לשחק. זה מצחיק במיוחד, מפתיע בעומק הפאו-סרביס שלו שגם מתגלה להיות משחק טוב מאוד, עם איזון נהדר בין רגעים זכורים של הומור מגוחך לעיתים קרובות, וחיפוש ולחימה מהנים.

South Park The Stick of Truth ציונים

הולנדר קופר מ-GamesRadar גם הוא משבח את ההומור והכתיבה של המשחק, אך מבקר את המשחקיות הרפטיטיבית שלו. לבסוף, ציון של 4.5 כוכבים מתוך 5, כאשר הוא אף משווה את 'מקל האמת' למשחק מורשה (ומצליח) אחר: באטמן ארקהאם אסיילום, וזה כבוד ע-נ-ק.

'מקל האמת' הוא ה'אקרהאם אסיילום' של סאות' פארק – נצחון של משחק מורשה שמצליח להשתלב בקנה אחד עם הזיכיון בעת סלילת דרך חדשה במשחקים. במקרה זה, הקרקע החדשה היא בדיחות זין, אבל עדיין חדשנות היא חדשנות.

גם האתר הוותיק Game Informer וגם אתר המשחקים הקוטל והידוע לשמצה Polygon מעניקים ל'מקל האמת' ציון נהדר של 8.5/10, כאשר המבקר בפוליגון טוען שזוהי "חוויה שאפילו המעריץ הארעי ביותר של הסדרה ישיג משהו ממנה, ואחת מהאדפטציות האמיתיות ביותר מהמסך למשחק ש[המבקר] יכול לזכור."

דווקא גיימספוט (Gamespot) לא העניקו יותר מידי שבחים למשחק, ולמרות שהמבקר קווין ואן-אורד אהב את ההומור והכתיבה העצמאית של המשחק, הוא סיכם את הנקודות הרעות של המשחק בציון "טוב" של 7/10 ובמילים:

קל, קצר ורדוד.

South Park סיקור למשחק

אתר הגיימינג המכובד וידאו-גיימר (Videogamer) לא מראה הרבה רחמים למשחק ומעניק ציון סביר של 6/10. המבקר דן דאגלס חושב שמדובר במשחק תפקידים קל שלמרות שיש לו את הנשמה של הסדרה, אין לו את השכל שלה.

סאות פארק משחק ביקורת'סאות פארק: מקל האמת' הוא המשחק הטוב והנאמן ביותר של סאות' פארק עד היום, אך עדיין זהו רק משחק סביר.

[divider]

להלן כל הביקורות והציונים למשחק South Park: The Stick of Truth

South Park: Stick of Truth ישוחרר בישראל ב 7 במרץ 2014 ל-Playsation 3, Xbox 360 ולמחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

מישהו יודע אם אפשר לשחק את זה גם בפלייסטיישן?

המשחק שוחרר לדור קודם בלבד. אבל, זו לא תהיה הפתעה אם יוכרז גם לקונסולות החדשות

משהו יודע אם צריכה לצאת גרסה למחשב דרך STEAM?

משום מה הוא לא זמין לישראלים (מזרח תיכון) דרך סטים.
הוא זמין דרך השירות (הלא נוח) של יוביסופט, יופליי:
http://shop.ubi.com/store/ubiemea/en_IE/pd/ThemeID.8605700/productID.282371500/South-Park-The-Stick-of-Truth

ציון מצוין! האמתי אפילו ציפיתי ליותר,מה שהורידו זה כנראה על כך שהמשק לא לוקח הרבה זמן וכנראה אם היה לו איזה מולטיפלייר מטומטם הוא היה מקבל יותר.
לדעתי גם המשחק חובה לכולם! ובעיקר לחובבי סאותפארק