South Park: The Stick of Truth סקירות מקדימות ותמונות

משחק התפקידים South Park: The Stick of Truth צפוי להשתחרר בשנה הקרובה, ריכזנו עבורכם סקירות מקדימות מהרשת ותמונות.

חברת יוביסוט רכשה את הזיכיון למשחק סאות’ פארק במכירה הפומבית המפורסמת שערכה בינואר פושטת הרגל THQ ז”ל. במשחק יככבו ההדמויות מסאות’ פארק, עם הדיבוב המקורי של מאט סטון וטריי פארקר שהם כידוע גם הבמאים של סאות’ פארק.

המשחק היה מיועד לצאת ב-5 למארס, ל-PS3, Xbox 360 ולמחשב האישי, אך בעקבות פשיטת הרגל של THQ, המשחק התעכב וצפוי לצאת במהלך השנה הקרובה.

Obsidian Entertainment, חברת הפיתוח המשובחת (Neverwinter Nights 2/Fallout New Vegas) אחראית על פיתוח המשחק וצפויה לנו עלילה מטורפת שתכיל דמויות מגוונות ומאתגרות, אוייבים מאתגרים וכמובן שילוב של הומור ייחודי שמאפיין את סדרת  סאות’ פארק, עם משחק תפקידים “קלאסי”.

South-Park-The-Stick-of-Truth 2013South Park 2013 משחק

בלי להכנס יותר מדי לעלילה, אתם מתחילים  בתור ילד קטן (“ילד החדש בשכונה”) שהגיע מהעיר הגדולה ומתחיל להתחבר עם דמויות מוכרות מסדרת  כמו קייל (הפלאדין היהודי), סטן (הלוחם), קרטמן השמנמן (מכשף) וקני. כיאה למשחקי תפקידים, אתם  תבנו דמות ותבחרו מקצוע כמו לוחם, כוהן, נוכל, או מכשף. לכל מקצוע יש את היכולות המיוחדות שלו. אתם גם תיתקלו באויבים כמו: ילדי ערפדים שמכורים לסדרה דימדומים (Twilight), יפי נפש שומרי סביבה טיפוסיים, ביריונים, תרנגולי הודו צמאי דם, וכמובן המפלצת הנוראית מכולן, ברברה סטרייסנד.

[divider]

Game InformerOfficial Xbox MagazinePolygonJoystiqDestructoidGamesBeat

תודה ל- AGB

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות