Tom Clancy’s The Division הוכרז גם ל-PC

the-division-PC

Tom Clancy’s The Division ישוחרר גם למחשב האישי

כשהוכרז המשחק בתערוכת E3 2013, יוביסופט הודיעה כי המשחק ישוחרר לקונסולות של הדור הבא בלבד. משחק העולם הפתוח הבא של יוביסופט, הפתיע את כולנו בתערוכה ההיא, בדיוק כמו שעשה זאת שנה קודם, Watch Dogs. המשחק יכיל אלמנטים של משחקי תפקידים, מערכת לתמיכה בקלאנים, PvP ועוד.

למרות שהמשחק The Division הוכרז לקונסולות של הדור הבא, יוביסופט לא שללה את הבאת ה-IP החדש שלה לפלטפורמת ה-PC בעתיד הקרוב. מחאה וירטואלית שעלתה ברשת, קראה לשחקני המחשב לחתום על עצומה למען הבאת המשחק ל-PC. יוביסופט עודדה שחקנים לחתום, במסגרת הנסיון לשיקום מערכת היחסים שלה עם שחקני המחשב. יכול להיות ש 140 אלף החתימות גרמו לה להכריז גם על גרסת המחשב.

במהלך מסיבת העיתונאים של יוביסופט בתערוכת גיימסקום, הודיעה החברה על שחרור המשחק גם ל-PC, כשלפני כן, הודיעה מיקרוסופט על תוכן בלעדי לאקסבוקס One והמשחק יתמוך גם ב-SmartGlass:

מאז E3 המשחק עורר התעניינות רבה באינטרנט, וחשוב היה לנו להרגיש את התמיכה שלכם, העניין, והמחויבות למשחק. הדעות שלכם חשובות לנו. האנרגיה החיובית תעזור לנו ליצור את המשחק הכי טוב שאפשר. אחד מהנושאים שנדונו בתדירות הגבוהה ביותר היה זו של שחרור The Division למחשב. אנו שמחים לבשר כי המשחק יהיה זמין למחשב, ותהיו בטוחים שאנחנו נספק לכם את חוויית השימוש ממדרגה הראשונה לשחקני ה-PC

The Division הוא משחק יריות מגוף שלישי המוני (MMO) בעולם פתוח שמפתחת יוביסופט מאסיב ושלוקח חלק בתקופה בה התפרצות קטלנית מתרחשת בניו יורק. המשחק היה אחד מהכותרים המרשימים יותר שהפתיע את כולנו בתערוכת E3 במסיבת העיתונאים של יוביסופט, בדיוק כמו שעשה זאת Watch Dogs

מקור: גיימספוט

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

המשחק יהיה גם באייפדים ??

תתעוררו….. Rockstar

YESSSSSSS!