The Division הוא משחק מולטיפלייר שיתמוך בקלאנים וגם ב-PvP

The-Division-PVP

משחק העולם הפתוח הבא של יוביסופט יכיל אלמנטים של משחקי תפקידים, מערכת לתמיכה בקלאנים, PvP ועוד.

The Division, משחק היריות מגוף שלישי המוני (MMO) בעולם פתוח שמפתחת יוביסופט מאסיב ושלוקח חלק בתקופה בה התפרצות קטלנית מתרחשת בניו יורק, היה אחד מהכותרים המרשימים יותר שהפתיע את כולנו כשנחשף בתערוכת E3 במסיבת העיתונאים של יוביסופט.

אבל, מה בדיוק מכינה לנו Ubisoft Massive ב-IP החדש הזה? מפתח בכיר של הקהילה, אנטואן אדמונד, ענה בבלוג של יוביסופט (UbiBlog) על שאלות שנשאלו מחברי הקהילה הסקרנים לגבי מה שהצוות מאחורי The Division מתכנן למצב האונליין של המשחק, PvP, קאלנים ועוד.

The Division הוא חוויה מקוונת, עולם פתוח עם אלמנטים של RPG, כשהמטרות וההתקדמות של השחקן הן מאוד חיוניות. אתה יכול להתחבר עם קבוצה של חברים ב-Co-op, להכנס ולצאת החוצה בכל עת. באזורים מסוימים, תהיה גם אפשרות ל- PvP והחוויות והתרחישים המותחים עלולים להגיע מכל מקום ובכל שחקן.

the division

אם כבר מדברים על חוויות PvP, המעריצים עשויים להיות מעוניינים לדעת כי ללחימת ה PvP יהיה חלק גדול במשחק, על פי אדמונד:

הבחירות שתבצעו כסוכן The Division ידרבנו את התאוששות של העיר או לחלופין את הצלילה שלה לתוהו ובוהו. האנשים שאתה פוגש באזורים מסוימים של המשחק יכולים להיות החברים הכי טובים שלך או לאויבים הגרועים ביותר שלך. לכן, קבלת החלטות ישפיעו על כל העולם סביבך

עכשיו, כמובן, משחק MMO לא יהיה שלם בלי איזה שבט או גילדה , ואדמונד חשף את הדברים הבאים על מערכת הקלאנים של TheDivision:

כרגע אין לנו תוכניות להגביל את מספר השחקנים לכל שבט. כמו כן, אנו מחפשים מערכת תמיכת קלאנים מורחבת המבוססת אינטרנט לכל השחקנים ב-The Division. מידע נרחב יותר נספק בקרוב.

the division

הדמות שלכם במשחק The Division, תכלול שפע של אפשרויות התאמה אישית, בחירה  בין אלפי סוגי נשק, שילובי מיומנויות, ציוד ועוד.

למרות שהמשחק The Division מתוכנן כרגע לקונסולות של הדור הבא, יוביסופט לא שוללת את הבאת ה-IP החדש שלה לפלטפורמת ה-PC בעתיד הקרוב. יש אפילו עצומה לצורך הבאת המשחק למחשב, תוכלו לחתום כאן.

נכון לעכשיו, The Division מוגדר להשתחרר לפלייסטיישן 4 ול- Xbox One, כשתאריך השחרור יוכרז בעתיד הקרוב.

מקור: UbiBlog

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות