PS4: סוני מספקת עדכונים ופרטים חדשים

המעריצים שואלים? סוני עונה!

בסרטון שפורסם ע"י PlayStation Access (שלוחת המדיה הבריטית של פלייסטיישן) סוני עונה על מס' שאלות פופולריות שהיו למעריצים. לכמה מהשאלות ידענו את התשובות כבר לפני זמן מה אבל כנראה שסוני הרגישה כי היא צריכה לחדד זאת בעצמה. בכל זאת, אנו נתייחס רק לעדכונים האחרונים.

הPS4 יכלול את פונקציית הParty Chat (שיחה קבוצתית) ורשימת החברים תוגבל ל2000.

כדי לשחק באונליין יהיה צורך להרשם לשירות הPlayStation Plus (אם עוד לא נרשמתם..), לעומת זאת פונקציות אשר לא יצטרכו הרשמה לשירות הם הParty Chat , משחקים חינמים שונים שלא ידרשו הרשמה לשירות, וNetflix (שרחוק מאוד היום שאנחנו בארץ נוכל להשתמש בו).

בנוסף, הHDD (הארדיסק) אשר יגיע עם המכשיר יהיה בגודל של 500GB כאשר הוא יהיה ניתן להחלפה, כמו בPS3. עוד סופר על הPlayStation Camera שברשותה היכולות לצלם ב3D, להקליט ולשדר סאונד ולעשות קסמים כמו Augmented Reality (מציאות רבודה) כמו שניתן לראות בסרטון למטה.

עוד עניין שאנו זקוקים ליותר מידע לגביו הוא התמיכה במשחקים אשר ישתמשו בטכנולוגיית 3D. לבינתיים נאמר כי "יש תכנון" לתמוך במשחקים 3D "ופרטים נוספים יפורסמו בהמשך". גם אנחנו שואלים את עצמנו איך דבר כזה לא יכול להיות דבר ודאי אחרי שכבר קיבלנו אותו על הPS3? אנחנו נחכה להתפתחויות בנושא.

שמות המשתמש מהPSN שלכם ימשיכו הלאה מהPS3 לPS4. ולבסוף הבשורה הלא נעימה, אך ההגיונית, הPS4 לא יתמוך בDualShock 3.

חדשות נוספות מכיוונה של סוני. מעריץ פנה בטוויטר לשואי יושיבה (הנשיא העולמי של חטיבת הבידור של סוני) בשאלה האם ניתן להשתמש בPS Vita בתור שלט שני לPS4? להפתעתנו הרבה (וכנראה גם לזו של המעריץ) הוא קיבל תשובה (מהבוס הגדול של פלייסטיישן), יושיבה אומר כי רק משחקים אשר תוכננו במיוחד שתהיה להם התאמה עם הPS Vita יוכלו למעשה לעשות בו שימוש. 

למרות זאת, סוני מבטיחים כי כל משחק על הPS4 יהיה זמין למשחק על הPS Vita בעזרת פונקציית הRemote Play.

vita-remote-play

ופרט נוסף מעניין שהגיע אלינו מתחילת השבוע, אחרי שהPS4 עבר תהליכי תקינה, מהמסמכים עצמם ניתן ללמוד כי הPS4 יעבוד בטווח טמפרטורות של 5-35 מעלות צלזיוס ביחס לPS3 שנועד לעבוד בין 45-55 מעלות צלזיוס, כאילו והותאם במיוחד לאקלים הארץ-ישראלי שלנו. כמו כן משקל הPS4 יהיה 2.8 ק"ג בהשוואה ל5 ק"ג של הPS3.

נראה כי קצב העדכונים רק גובר משבוע לשבוע, אך למרות זאת לא נראה כי הPS4 יצא לפני נובמבר. ומה אתכם? ביצעתם כבר הזמנה מוקדמת מאמזון או שאתם מתכננים לקנות את הPS4 במחיר סחטנות מאיזה חנות ישראלית? שתפו אותנו

 

מקור: engadget | IGN | PlayStation Access

[divider]

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אמאזון מייבאים לארץ בכלל? איך מייבאים?

יש אתרים ישראלים שדרכם אפשר לקנות את הקונסולה באמזון
בהנחה שאמזון לא שולחים לישראל
יש גם אתרים באנגליה שמוכרים כמו
GAME / SHOPTO ועוד