EA מעלה מחירים: 80 דולר למשחק לקונסולות של הדור הבא

המחיר המומלץ לצרכן למשחקי PlayStation 4 ו- Xbox One עודכן לאחרונה על-ידי חברת EA ונקבע על 80 דולרים.

בחודש מרץ, הכריז האנליסט הידוע מייקל פאקטר כי הוא צופה שמחיר המשחקים בדור הבא יקפוץ ב-10 דולרים ויגיע למחיר של 70 דולרים לצרכן, אך בחודש שעבר הכריזה מיקרוסופט כי מחירי המשחקים שלה לא יעלו בדור הבא והמחיר יישאר 60 דולר למשחק, אולם, כשמדובר בחברות צד שלישי, ענין המחיר נתון להחלטה של כל חברה וחברה.

כמו שזה נראה כרגע מהצד של חברת EA, משחקי הדור הבא הולכים להיות יקרים. החברה עדכנה את המחיר המומלץ לצרכן למשחקי PlayStation 4 ו- Xbox One לרמת 55 ליש"ט, עליה של 5 פאונד ושווה ערך ל-80$ אמריקאי.

אישור על התמחור החדש של הדור הבא של EA נחשף ב'שאלות ותשובות' בחנות המשחקים GAME, אשר קובע:

נכון לעכשיו, המפיצה היחידה שאישרה  את העלויות של משחקי הדור הבאים שלה היא EA, עם הצמדת מחיר של 54.99 ליש"ט.

למרות המחיר גבוה יותר המתוכנן לדור הבא, המחיר המומלץ לצרכן (RRP) אינו מעיד בדרך כלל על המחירים בחנות, כמובן. משחקים עשויים לנוע בסופו של דבר סביב 39.99 ליש"ט, מחיר השוק.

xboxone-BF4עדיין לא ידוע אם כותרי הדור הבא יימכרו במחיר ה-RRP המלא שלהם בעת השקה או ישאו תג מחיר נמוך יותר, הקמעונאים המקוונים והתחרות בניהם תקבע את טווח המחירים, אך הם יהיו תלויים בעוד מספר גורמים כמו המחיר הכי נמוך שיקבלו מ-EA.

לחברת EA מגוון רחב של כותרים בחנות עבור Xbox One ופלייסטיישן 4, הכולל את השקת Battlefield 4, Need For Speed Rivals, FIFA 14, NBA Live 14 ו- Madden 25, וכמובן הכותרים העתידיים הכוללים את מלחמת כוכבים: Battlefront, ו-Titanfall.

בחודש מאי, EA סיפקה דווקא חדשות טובות לגיימרים כשהודיעה על ביטול ה-Online Pass, אך השבוע דיווחנו על המחאה של גיימרים בהודו, המוחים על עליית המחירים שחברת EA מתכננת למשחקי המחשב ובקצב הזה, חברת EA שועטת קדימה לקראת זכיה שלישית והיסטורית בתואר "החברה הגרועה באמריקה".

מקור: videogamer

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רק בגלל חברות כאלה יש משחקים פרוצים אמן תיפלו

אי אפשר לתת לזה לקרות

מה?! התחרפנו לגמרי… 80$ למשחק וידאו? זה בערך 300 שקל בישראל (וזה דיי ברור שהמחיר יהיה גבוה בהרבה)…

וזו הסיבה, אי איי, למה את החברה הגרועה ביותר באמריקה. תהני מהתואר שלך ^^

מהמר ששנה הבאה היא תגיע לגמר

טוב, את הקול שלי היא כבר קיבלה, זה בטוח.

אני כבר מפחד ממה שאקטיוויז'ן מבשלת לנו. ><

5
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x