NBA Live 14 לא ישוחרר למחשב האישי. בלעדי ל-PS4 ול-Xbox One

nba14-PC

משחק האנ.בי.איי לייב החדש של EA Sports לא ישוחרר לקונסולות הנוכחיות וגם לא למחשב האישי. ההשקעה האדירה בהתאמת המנוע Ignite למשחקי הדור הבא, מאלצת את EA לפסוח על שאר הפלטפורמות.

NBA LIVE 14 Xbox Oneלאחר שהמשחק FIFA 14 לא יגיע למחשב האישי עם המנוע החדש של החברה, Ignite, אלא עם המנוע הקודם, נראה שבמקרה של משחק הכדורסל NBA Live 14 של EA, שחקני המחשב לא יזכו לשחק בכלל בשום גרסה, כי הוא יושק רק לקונסולות החדשות.

שבוע לאחר מסיבת העיתונאים של EA בתערוכת E3 2013, הודיעה החברה כי לשחקני ה-PC בפיפ"א 14 יש מחשבים עם מפרט נמוך, המנוע החדש גדול עליהם. מפיק המשחק, שון אובריאן, התייחס להכרזה זו במכתב ששיגר למעריצי הסדרה ואמר כי:

יש לנו התחייבות כספית עצומה לפיתוח של המוצר ל-Xbox One ול-PS4, כולל את גודל הצוות והמשאבים הנדרשים כדי לתת לנו בכל הזדמנות להפוך את משחק הכדורסל לגדול בקנה מידה שיוכל להתחרות עם זיכיון מוצק כמו ה-NBA 2K.

אובריאן אמר גם שהמשחק החדש יעשה שימוש בשירות מעקב הנתונים Synergy Sports Technologies, המאפשר ל-EA Sports לעדכן את  NBA Live 14 "תוך שעה" מאירוע ב-NBA שמתרחש במציאות.

יהיה למשחק הזה תחרות קשה מאוד מול הכותר החדש NBA 2K14 מאחר ומדובר במשחק הכדורסל הטוב בעולם כרגע, לדעתי ולדעת כל מי שמכיר את שני המשחקים.

NBA Live 14 ישוחרר מאוחר יותר השנה לPS4 ו-Xbox One

מקור: Gamespot

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות