מפיק Battlefield לשעבר מקווה שלחברת DICE יש ביצים לחזור למלחמה עתידנית

המפיק היה רוצה לראות ש-DICE תפסיק להתמקד במלחמה מודרנית ותחזור לפיתוח כותר באטלפילד עתידני כמו Battlefield 2142

גורדון ואן דייק, מפיק לשעבר של סדרת באטלפילד, היה רוצה לראות את חברת DICE מעיזה להיפרד מ”החוף מבטחים” של הסביבה המודרנית ולהפוך את משחק באטלפילד למשחק מלחמה עתידני . עם זאת, הוא הטיל ספק אם למפתחת השבדית יש את האומץ לעשות זאת.

Gordon Van Dyke TWITTER

אחרי חשיפת הטריילר בן ה-17 דקות למשחק הבא בסדרה, באטלפילד 4, כולנו כבר יודעים שהסדרה ממשיכה את הכותר הקודם, ותהיה בסביבת מלחמה מודרנית, מקום בו נמצא ז’אנר שלם. ואן דייק טוען שמדובר בחוסר תעוזה.

Battlefield 2142

ואן דייק עבד על Battlefield 2142 ולטענתו המשחק שוחרר מהר מדי, וכי מדובר בכותר עם הכי הרבה פוטנציאל שידעה הסדרה, פוטנציאל שלא מומש.  מינוף כוחו של המנוע החדש ותוספת של מנהיגות אפקטיבית יכולים לסייע ליורש חדש  BF2142, לזרוח.

 

כשעבדתי על Battlefield 2142, בהחלט לא מימשנו את מלוא הפוטנציאל שלו, ואני חושב שתחת ניהול נכון והנהגה, יש היום את כל הכלים לעשות זאת

ואן דייק עזב DICE בשנת 2011, לאחר שש שנים בחברה, לאחר שהתחיל כבוחן אבטחת איכות בחברה, ומאוחר יותר שימש כמפיק במשחקים עתירי תקציב כמו Battlefield 2142, Battlefield 1943, Battlefield: Bad Company 1/2 . הוא גם תרם לזיכיונות חדשים שעדיין לא הוכרזו בחברת Visceral Games. עכשיו הוא מפיק בפועל בחברת פרדוקס אינטראקטיב, שבו הוא מפקח על המותג War of the Roses.
אז מה דעתכם על באטלפילד 2142 ? הייתם רוצים לראות משחק של באטליפלד בעולם עתידני? או אולי בכלל לחזור אחורה בהיסטוריה למחמת העולם השניה?

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מת על בטלפילד 2142
המשחק הכי טוב בסדרה

@Roni Malka  
לצערי לא התנסתי בבאטלפילד 2142
אני אשמח למשחק עתידני בסדרה גם

מסכים,וכן רוצה שזה יבוצע 🙂

איך שהכיוון העתידני הזה התמסמס אה?
קול אוף דיוטי הפך את כל הז’אנר למלחמה מודרנית