סוני: "פלייסטיישן 4 לא תחסום משחקים משומשים"

סוני מצהירה כי למרות הפטנט שרשמה השנה, קונסולות PS4 לא תחסום משחקים משומשים.

האירוע הגדול כבר מאחורנו, PS4 הוכרזה אבל לא זכינו להעיף עליה מבט. אבל יש עוד כמה עניינים לא סגורים בנוגע לקונסולה הבאה של סוני. אחת מהן היא מה יעלה בגורלם של המשחקים המשומשים.

בשיחה עם האתר יורוגיימר, הכריז Shuhei Yoshida, מנהל בכיר בסוני, כי הקונסולה החדשה PS4, לא תחסום משחקים יד-שניה ותתמוך בהם. זאת בניגוד לשמועה כי הפטנט החדש של סוני יחסום משחקים משומשים. כשנשאל לגבי משחקים משומשים ושמועות על חסימה שלהם, הוא ענה: "צרכנים רוכשים עותק פיזי, הם רוצים להשתמש בו בכל מקום, נכון? אז זו גם הציפייה שלי."

USED GAMES
זה גיימר ותיק בחנות gamestop

המראיין לא הסתפק בתשובה זו וחידד את השאלה: " אז אם מישהו קונה משחק PlayStation 4, לא תמנעו ממנו למכור אותו למישהו אחר?", לאחר התמהמהות קלה, יושידה ענה: "אז, משחקים משומשים יעבדו על PS4.מה דעתך על זה?" בנוסף, נציג יורוגיימר שאל נציג אחר של סוני לגבי משמעות הפטנט, והתשובה שקיבל היתה שאין לה שום קשר לפלייסטיישן 4.

הידיעה כי משחקים משומשים לא ייחסמו ע"י קונסולת PS4 או קונסולה אחרת של סוני, היא הודעה משמחת במיוחד עבור רשתות החנויות הגדולות בעולם, שחלק מההכנסה שלהם תלוייה במשחקים משומשים, Gamstop לדוגמה.

שמועה דומה הנוגעת למתחרתה של סוני, מיקרוסופט, גורסת כי ה Xbox 720 תחייב חיבור קבוע לאינטרנט, ובכך בעצם תהיה מסוגלת לחסום משחקים משומשים ועותקים פירטים. אנחנו מחכים להכחשה.

מקור: Eurogamer

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות