משחק FPS מרובה משתתפים חדש בשם Blindfire, הוכרז במהלך Xbox Partner Preview, השידור המיוחד של מיקרוסופט (Microsoft) שהתקיים הערב, ולמרות שמשחקי יריות מרובי משתתפים יש בלי סוף, המשחק הזה מגיע עם טוויסט ייחודי שעוזר לבדל אותו: הוא מתרחש כמעט כולו בחושך.
אקדים ואענה כבר עכשיו בתשובה לשאלה שבכותרת, לא. קאמפרים לא ימצאו עניין במשחק טקטי שכזה, אסביר מדוע בהמשך. הנחת היסוד החדשנית של Blindfire שמה דגש על "משחק איטי וטקטי יותר", על פי פוסט בבלוג של Xbox Wire. הזירות מרובות המשתתפים של המשחק אפופות כמעט לחלוטין בצללים. מכיוון שהרעש וההבזק הלוע של ירי בנשק עשויים לחשוף אתכם, השחקנים יצטרכו לחשוב אסטרטגית מתי להתעמת עם האויב. דוגמה לחשיבות הרעש ב-Blindfire, אומר מאט דנת'ורן, המעצב הראשי של האולפן Double Eleven היא ש"לשחקנים יש אפשרות לבצע טעינה מחדש מהירה ורועשת או טעינה איטית וזהירה יותר שמשמיעה כמה שפחות צליל".
הדבר היפה בקונספט לדעתי הוא עד כמה טהור הרעיון המרכזי בא לידי ביטוי ברמת הגיימפליי – זה חדר שחור, יש לך אקדח, כך גם האויבים שלך… בהצלחה!
מאט דנת'ורן, Double Eleven
למרות החשיכה, לא מיועד לקאמפרים
מצב המשחק הראשי של המשחק, Bodycount, מגיע הן בגרסאות חינמיות והן בגרסאות קבוצתיות, ומתרחש על פני חמישה סיבובים שבהם לשחקנים יש חיים אחד בלבד בכל סיבוב. זה הופך את כל הקונספט לסוג של משחק חתול ועכבר, כאשר השחקנים עוקבים זה אחר זה מהצללים. עם זאת, הסתתרות בפינה חשוכה לא תזכה את השחקנים בניצחון כך שאם קאמפרים חשבו שמצאו את משחק החלומות שלהם, זה לא. אלה שמחפשים אקשן – מקבלים מולטי-הריגות, יריות ראש, או מרוויחים את ההריגה הראשונה של המשחק – ירוויחו יותר נקודות, אם כי אלה שישרדו סיבוב מבלי לספוג נזק יתוגמלו גם כן.
"הריגות נוגעות פחות ליכולת ירי טהורה, ויותר לשימוש חכם ברמזים סביבתיים", אמר דנת'ורן. "לנוע בזהירות, להקשיב בתשומת לב ולחשוב באיזו מטרה לפנות, כמו גם לשקול מי יכול לחכות בצללים כדי להוציא גם אותך. זה אתגר ייחודי שמאלץ אותך לשחק אחרת".
במהלך המשחק, האורות בזירה יתחילו לאט לאט להידלק, באופן שמחקה את המכניקה של מעגל הבאטל רויאל המצטמצם. האורות ישטפו את השחקנים החוצה וידחפו אותם לכיוון מרכז המפה, מה שהופך אותם לגלויים יותר זה לזה. השחקנים לא יהיו לגמרי בחושך כל המשחק. כל שחקן יכול להשתמש ביכולת הנקראת אקו המתארת בקצרה את סביבתו הקרובה. אם אקו יחשוף שחקן אויב, הוא יציג את המיקום הידוע האחרון שלו ויגרום לכך שניתן יהיה לצוד אותו.

במהלך השקת Xbox Preview, רק שני כלי נשק יהיו זמינים: אקדח חזק ומדויק וכן רובה ציד מטווח קרוב. דנת'ורן אמר כי בעוד כלי נשק חדשים יתווספו עם הזמן, המטרה היא "לחסל מטענים" ולהפוך את זה כך שההצלחה נקבעת יותר על ידי "אסטרטגיה וביצוע" מאשר איזה ציוד מישהו מביא לקרב.
Blindfire זמין החל מהיום בגישה מוקדמת דרך תוכנית Xbox Game Preview הן ב- Xbox Series X|S והן במחשב האישי במחיר של 34 שקלים.
הכרזות אחרות שיצאו מהתצוגה המקדימה של שותפי Xbox כוללות את חשיפת משחק חדש של Remedy Entertainment, המשחק מרובה המשתתפים הראשון שלה, FBC Firebreak, שיגיע ל- Game Pass ביום הראשון וגם משחק הצלילה הישרדות Subnautica 2. בנוסף, משחק האימה הבא של מפתחת הרימייק ל'סיילנט היל 2' נחשף – "Cronos: The New Dawn".