Close Menu
GameProGamePro
  • ראשי
  • חדשות גיימינג
    • ביקורות
    • PC
    • XBX
    • PS5
    • PS5 Pro
    • Switch
    • מובייל
    • VR
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
  • אודות
  • יצירת קשר
פייסבוק Threads X (טוויטר) Instagram WhatsApp Telegram
  • אודות
  • צור קשר
  • פרסמו אצלנו
X (טוויטר) פייסבוק Instagram YouTube Threads WhatsApp Telegram
GameProGamePro
  • חדשות
    • PC
    • PS5
    • XBSX
    • Switch
    • מובייל
    • VR
    • ביקורות
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
    • סדרות טלוויזיה
    • קולנוע
GameProGamePro
  • חדשות
    • PC
    • קונסולות
      • PS5
      • XBSX
      • Switch
    • ביקורות
    • סקירות
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
    • סדרות טלוויזיה
    • נטפליקס
    • קולנוע

Assassin's Creed Unity – מה חדש בתורת המתנקש?

הלל ארז סנדר15 ביוני 201410 תגובות
assassins-creed-unity-release-date-28-october
שיתוף
פייסבוק טוויטר Telegram WhatsApp העתק קישור

assassins-creed-unity-release-date-28-october

Assassin's Creed Unity שאחרי החשיפה בתערוכת E3 2014: מה נשתנה הלילה הזה?

בתור מעריץ מושבע של סדרת Assassin's Creed ציפיתי בכיליון עיניים להצגה הראשית של Ubisoft. הלוט הורם מעל פריז של שלהי המאה ה-18, חושף אותה במלוא הדרה הדיגיטלי. במהלך הדגמת משחקיות חיה, עברו המפתחים על השינויים והחידושים אשר ייושמו במשחק החדש.

https://www.youtube.com/watch?v=9fAw2UGYut8

על פי יוביסופט, נבנה Unity מהיסוד עבור דור הקונסולות החדש ועבור מחשבים חדשים בהתאם (יפה שמישהו זוכר שמחשבים קיימים בשוק). כתוצאה מכך מערכות בסיסיות כגון מערכת הפארקור (כעת יש טיפוס מעלה ומטה בנפרד, דבר זה מאפשר שליטה רבה יותר ותכנון דרך מדויק יותר) והלחימה (חלפו עברו ימי ה-counter button) נבנו על מנת לאפשר שליטה מרבית ולהציב אתגר נוסף לשחקן. חידוש גדול נוסף הוא כמובן מצב קואופרטיבי של ארבעה שחקנים אשר ישולב בתוך המצב לשחקן יחיד (מישהו אמר Watch Dogs?) ויאפשר מגוון דרכים להשלמת משימות מורכבות.

חידוש זה הוא כמובן, ברוח אחוות המתנקשים (קונספט שמומש מ-AC Brotherhood עד עכשיו באמצעות אינטליגנציה מלאכותית) ואמור להוסיף חיות הן של העולם הפתוח, זאת כמובן, בתנאי שיהיו די פעילויות עבור השחקנים הייחודיות למצב הקואופרטיבי. אם כל זה לא הספיק לכם הרי שכבר לאחר ההצגה נחשף חידוש נוסף, מעתה לא יהיו עוד המשימות מוכתבות מראש, וכישלון בפעולה יגרום לפעולה אחרת (במקום לפסילה). אלו חדשות משמחות במיוחד, מעתה והלאה משימות המעקב (אשר נחשבו ע"י רבים לעקב אכילס של הסדרה) יהפכו מרתקות בשל השפעת תוצאותיהן על המשך המשחק ובשל היכולת לשחקן אותן במגוון צורות ודרכים (התגנבות, מרדף פארקור ברוטאליות ועוד).

צעד זה נעשה בהתאם למגמה מכוונת של Ubisoft, על פיה במשחק זה יקבל השחקן לידיו את האפשרות לעצב את המתנקש שברשותו כרצונו. יחד עם זאת, סיפורה הדמות הראשית והלך רוחה עדיין יהיו קבועים והמחסל התורן הפעם הוא ארנו (Arno).

פרטי העלילה אשר נחשפו עד כה מצביעים על סיפור "קלאסי יותר" במסגרתו טראומה בעברו של ארנו הניעה אותו להצטרף למסדר המתנקשים ולרדוף אחר הצדק ברחובות (וגגות) פריז. סיפור זה כאמור, דומה מאוד לסיפורם של אציו אלטאיר וקונור (בכל אחד מהם אגב, הטראומה הייתה אובדן אחד ההורים) ולכן גם המתנקש שעולה ממנו יכול להצליח כפרוטגוניסט כמו אציו או להיכשל כמו קונור (Ubisoft מבטיחה דמות מעניינת ורבת רבדים, אני סקפטי על סמך ניסיונות העבר, אבל מחכה ונראה…).

למרות הטורנדו של חידושים ואפשרויות, בעודי צופה בטריילרים השונים, עדיין הרגשתי בבית, וזו כמובן הרגשה חשובה. הסכנה הממשית בעיצוב מחדש הוא אובדן הזהות הישנה, תחושת השייכות והאלמנטים המוכרים. נכון לרגע זה נראה ש-Ubisoft לא מתכוונת לשנות לחלוטין את פני הסדרה, אלא להכניס רוח רעננה על מנת לסחוף מעריצים ישנים וחדשים. עד היום קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר הייתה בין AC ל-ACII במסגרתה עבר המשחק שינויים רדיקלים אך נשאר נאמן לרוח המקור, התוצאה, הצלחה מסחררת והמשחק הטוב בסדרה. לשם בדיוק החברה ב-Ubisoft צריכים לכוון, חוויה חדשה ומרעננת, עם ניחוח של בית.

אז מה נשתנה הלילה הזה? הכל ולא כלום…

[divider]

קישור המוביל לערוץ הטלגרם של גיימפרו
ACU Assassin's Creed Assassin's Creed : Unity E3 E3 2014 pc PlayStation 4 PS4 ubisoft XBOX ONE מחשב משחקים
ערוץ ה-Google News של גיימפרו ערוץ ה-WhatsApp של גיימפרו
שיתוף טוויטר פייסבוק Telegram WhatsApp העתק קישור
מערכת התגובות
התראה
10 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות
Avi
11 שנים לפני

אם זה נכון,ויבוצע בצורה טובה אז המשחק הזה יהיה פורץ דרך ומעולה!!!

"חידוש נוסף, מעתה לא יהיו עוד המשימות מוכתבות מראש, וכישלון בפעולה יגרום לפעולה אחרת (במקום לפסילה). אלו חדשות משמחות במיוחד, מעתה והלאה משימות המעקב (אשר נחשבו ע"י רבים לעקב אכילס של הסדרה) יהפכו מרתקות בשל השפעת תוצאותיהן על המשך המשחק ובשל היכולת לשחקן אותן במגוון צורות ודרכים (התגנבות, מרדף פארקור ברוטאליות ועוד)."

0
0
הגב
Danny Sinder
11 שנים לפני

ישששש תודה לאל שהוא יוצא למחשב!
עוד התחלתי להתלבט אולי לקנות PS4 ולהשקיע פחות במחשב אבל עכשיו אין סיכוי

0
0
הגב
Nimrod Assaf
11 שנים לפני

חבל שזה לא אפשרי לישראל.. בכיף הייתי מזמין.

0
0
הגב
gamero
11 שנים לפני

הגיימפלי של unity נראה טוב !

0
0
הגב
גולן
11 שנים לפני

The division, assassin's creed unity, the witcher 3
אלו המשחקים שהרשימו הכי הרבה מבחינת גרפיקה ועולם פתוח וסיפור

0
0
הגב
IlanXD
11 שנים לפני

למה זה נראה שהם מנסים לגרום לנו לאהוב את הדמות הראשית כל כך? קדימה, יובי, קונור לא היה כזה כישלון, דווקא החיים והמאבק הפנימי שבו היו מאוד מעניינים. הבעיה הייתה כמה חלקים מהאישיות שלו: אופטימיות נאיבית – קצת יותר מדי. בעיות אבא – היה אפשר לעשות את זה טוב יותר. "איפה צ'ארלס לי!" – טוב, זה היה אפשר למחוק.

בכל מקרה – ארנו. רק שלא ייצא כמו איידן מוואצ' דוגס.

0
0
הגב
Mark
תגובה ל...  IlanXD
11 שנים לפני

הם לא עשו שום דבר כדי לגרום לנו לאהוב את הדמות האשית, אבל בכללי ארנו נראה BADASS

0
0
הגב
יורי
11 שנים לפני

נחכה ונראה מה יצא מזה.. בינתיים ניראה מדהים ויוצא דופן.. אבל אמרתי אותו דבר על בלאק פלג ועל 3

0
0
הגב
IlanXD
תגובה ל...  יורי
11 שנים לפני

קריד 4 היה מעולה.

0
0
הגב
Mark
תגובה ל...  IlanXD
11 שנים לפני

מסכים לגמרי, הכל היה מושלם במשחק…אפילו החלק המודרני לפי דעתי היה מהנה (אהבתי לפרוץ למחשבים כדי למצוא קצת מידע או פרטים אישיים וכאלה).

0
0
הגב
GamePro
RSS Threads פייסבוק X (טוויטר) WhatsApp Telegram
  • רוטר מבזקי חדשות
  • רוטר סקופים
  • לוח שנה עברי
  • אתר זה נבנה ועוצב על-ידי קידומא | דיגיטל קריאייטיב
כל הזכויות שמורות לגיימפרו ישראל © 2025

הקלידו מילת חיפוש

wpDiscuz