תוכנית משפחה נמצאת כעת בשלב הבדיקה עבור Xbox Game Pass

כמו בנטפליקס: שתפו את חשבון האקסבוקס שלכם עם עד ארבעה אנשים. מיקרוסופט מרחיבה את שירות המנויים שלה ל-Xbox Game Pass על ידי הצעת תוכנית משפחתית

האפשרות נמצאת כעת בבדיקה בקולומביה ובאירלנד, ו-Xbox Insiders יכולים לצפות בתוכנית זו המאפשרת לשתף משחקי Game Pass עם עד ארבעה אחרים בענן, PC ו-Xbox. לכל הצדדים תהיה גישה ייחודית למשחקים, תוכן והטבות של Xbox Game Pass Ultimate.

כדי להשתתף בשלב הבדיקה צריך לרכוש את תוכנית Xbox Game Pass – Insider Preview Game Pass ב-Microsoft Store.

האנשים שאיתם אתה חולק את החברות שלך לא חייבים להיות Insiders אלא חייבים להתגורר באותה מדינה כמוך, עם זאת, ההרשמה מוגבלת והיא תישאר פתוחה כל עוד ההצעה זמינה.

הצטרפות ל-Game Pass – Insider Preview תמיר את הזמן שנותר בחברות שלך לזמן בתוכנית החדשה, בהתבסס על הערך הכספי של החברות הישנה. המשמעות היא שחודש שלם של Ultimate, למשל, יומר ל-18 ימי חברות. בדרך זו לא תאבד אף אחד מהערך הנותר במנוי הקיים שלך עם המרה.

ההמרה היא סופית, ואתה חייב להמתין לתוקף החברות החדש שלך לפני שתחזור לחברות קודמת.

ההמרה אינה זמינה עבור חברי קבוצה שהוזמנו, כך שלפני הצטרפותו לקבוצה, חבר קבוצה יצטרך לבטל את המנוי הקיים שלו או להמתין עד שהוא יפוג. אם אין להם חשבון Microsoft, חברים ובני משפחה מוזמנים יצטרכו ליצור חשבון Microsoft חדש ולהיכנס איתו כדי להשתתף.

חברים עם Xbox All Access לא יוכלו להשתתף ועד שזה יגיע לישראל, התוכנית המשפחתית תהיה הרבה יותר נגישה ופשוטה ויהיה לה גם מחיר.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות