גיימסקום 2022: High on Life, משחק היריות של יוצר "ריק ומורטי" מקבל טריילר גיימפליי מורחב ומשעשע

כלי נשקים שהם דמויות שמדברות אלינו, ובעיקר הרבה הומור ושעשועים במשחק הבא של אחד מיוצרי "ריק ומורטי" שמקבל טריילר משחקיות חדש (קרב בוס) באירוע Gamescom 2022

High on Life הוא הפרויקט הבא מ-Squanch Games, אולפן בראשות היוצר המשותף של ריק ומורטי, ג'סטין רוילנד. סגנון ההומור שלו נמצא בכל רחבי המשחק, עד הלוגו, ונראה שהוא יציע תצפית ייחודית ומשונה על משחק יריות מגוף ראשון. כלי הנשק שלך מדברים אליך, פועלים כדמויות בעצמם, ולכל אחד מהם יש יכולות שונות. לא ציפינו לפחות מזה. צפו:

הדגמת משחקיות מורחבת שנחשפה ב- Gamescom הציגה תרחיש לחימה, שנראה כקרב בוס, והתרחשה בזירה סגורה מכוסה ברפש, כאשר כלי הנשק הפטפטניים שלך הובילו אותך עם טיפים ודיברו על הנבל.

ההדגמה הציגה לראווה ירי לעבר הבוס, התנפלות על הבוס והתנדנדות סביב מסילות ונקודות התחבטות כדי למנוע נפילה לתוך הרפש כשהיא הרימה אותו כדי לכסות את שדה הקרב. היא גם המשיכה לצלול פנימה בעצמה ואז צללה החוצה כדי להפתיע אותך, וזה היה המקור לבדיחות רבות על כמה נורא זה מריח, כמה זה מגעיל שהיא המשיכה להיכנס מרצונה לרפש, וכן הלאה.

High on Life קיבל לאחרונה עיכוב קטן, וכעת הוא אמור להגיע ב-13 בדצמבר. הוא יהיה זמין למחשב ול-Xbox, ישוחרר ככותר "Day One" ב-Game Pass, וניתן יהיה לשחק בו דרך Xbox Cloud Gaming.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות