הוכרז: ריבוט למשחק Alone in the Dark נמצא בפיתוח

אתחול מחדש של Alone in the Dark נמצא כרגע בפרה-אלפא ויכיל עלילה מקורית וחדשה לגמרי

בתערוכת THQ Nordic 2022 Digital Showcase שהתקיימה בסופ"ש, המפתחת Pieces Interactive (האולפן השוודי מאחורי הרחבת Titan Quest: Ragnarök) הכריזה על אתחול מחדש של Alone in the Dark, שצפוי להגיע ל-PS5, Xbox Series X ולמחשב האישי. אין עדיין תאריך יציאה, אבל באירוע, מאחורי דלתות סגורות, ניתנה הזדמנות לקומץ עיתונאים תצוגה מקדימה ומה שידוע הוא שהריבוט נמצא כרגע ב'קדם-אלפא' , כך שזמן השחרור עוד רחוק. אם כי הוא בפיתוח מאז 'סוף 2019'.

"לבד בחשיכה" בן 30

המפיק בפועל של THQ Nordic, מייקל פאק, אמר שמשחקים אחרונים בז'אנר האימה, כמו הגרסה המחודשת של Resident Evil, כותרי Silent Hill ועוד, יהוו השראה אווירתית. הצוות רוצה שהריבוט יחזור למה שעשה את Alone in the Dark המקורי משנת 1992 כל כך מיוחד. הצוות התייחס כל הזמן לאווירה הצפופה והעשירה של המשחק הראשון, ועד כמה הוא רוצה לשחזר את זה במשחק החדש הזה – כ-30 שנה לאחר השקת המקור.

סיפור חדש ומקורי

במשחק האימה החדש, השחקנים יחזרו לאחוזת Derceto, בית חולים לחולי נפש לעשירים הממוקם באזור הכפרי של שנות ה-20 של לואיזיאנה. בדיוק כמו במשחק המקורי, יהיו שני גיבורים שאפשר לשחק: אמילי הרטווד, שדודה נעדר, והחוקר הפרטי אדוארד קרנבי, שמנסה לעזור לה. לפי THQ Nordic, הם יציעו לא רק נקודות מבט שונות אלא גם רמות וקטעים שונים לגמרי. משמע, כדי לקבל את החוויה המלאה, אולי תרצו לשחק במשחק פעמיים.

למרות הנחת היסוד, הדמויות, המקומות והנושאים זהים ל-Alone in the Dark משנת 1992, הדמיון המחודש הזה יכלול סיפור מקורי לחלוטין שנאמר שיש לו תת גוון פסיכולוגי עמוק הודות לכתיבתו של מיקאל הדברג (SOMA, אמנזיה) . כפי שמתברר, ג'רמי הרטווד רדוף על ידי "איש אפל", כך שהמטרה העיקרית תהיה למצוא אותו ולעזור לג'רמי נגד הרוע הזה.

אדוארד קרנבי בכניסה לאחוזת דרצטו

על הכתיבה של האתחול מחדש של Alone in the Dark אחראי הסופר שחתום על הכתיבה במשחקים Soma ו- Amnesia: Dark Descent.

בניגוד למשחק המקורי, Alone in the Dark המחודש ייקח את שני הגיבורים אפילו מעבר לאחוזת דרצטו. מצגת העיתונות הראתה בית קברות קודר ואסדת נפט שנמצאת אי שם באיו. פורטלים מסתוריים יפתחו את עצמם מאחוזת דרצטו למחוזות מסויטים, כאשר אמילי הרטווד ואדוארד קרנבי ייאלצו להבין כיצד הם קשורים לאחוזה הגותית.

תוכלו לנסות אותו בגיימסקום

מבחינה מכניקה של גיימפליי, Alone in the Dark ישמור על מרכיבי חווית אימה הישרדותית קלאסית מגוף שלישי. יהיה מגוון של כלי נשק, כולל mele; אמילי משתמשת ברובה ציד, בעוד אדוארד מצויד באקדח. עם זאת, כלי נשק לא תמיד יהיו הפתרון המנצח נגד יצורים מסוימים, כך שלפעמים שחקנים יצטרכו להיות יצירתיים או להימנע לגמרי מהאויבים אם אפשר.

מחוץ לאחוזה (Alone in the Dark)

באירוע גיימסקום 2022 (Gamescom), שיתקיים מה-24 לחודש זה, תוכלו לשחק עם Grace מ-Alone in the Dark 2 , זה יהיה אפשרי בביתן של THQ Nordic (אולם 8 #A10), למרות שגרייס לא תהיה דמות שניתנת לשחק במשחק המלא ואין תוכניות כרגע לשחרר את הפרולוג הזה לציבור הרחב.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות