המוד הריאליסטי לבאטלפילד 3 מקבל תאריך יציאה

Battlefield 3 Reality Mod מקבל טריילר חדש ותאריך יציאה קרוב מאוד- בשבוע הבא!

במהלך השבע השנים האחרונות ו-11 שנים ליציאתו, פותח מוד ריאליסטי לאחד ממשחקי באטלפילד האהובים ביותר על ידי המעריצים, Battlefield 3. המוד שנקרא Battlefield 3 Reality Mod ושואב השראה מ-Battlefield 2 mod Project Reality, נותן לגיימרים גישה רצינית יותר מבוססת על הזיכיון. בשידור חי ביוטיוב הכריז צוות הפיתוח על תאריך שחרור המוד הזה וזה יקרה כבר בשבוע הבא ה-17 ביולי!

למי שמעונין להתנסות במוד המסקרן הזה, יצטרך להחזיק בעותק של משחק הבסיס של Battlefield 3 ובכל ה-DLC בגרסת המחשב, אבל בהתחשב בכמה שזה זול בימינו (או חכו למבצע נדיר), אולי זה שווה ניסיון. אם אי פעם חיפשתם אלמנטים של סדרת ArmA ב- Battlefield, או אולי משחק Battlefield עם אלמנטים של Rainbow Six Siege, אז אולי זה בדיוק מה שחיפשתם.

7 שנים של פיתוח, יותר מ-80 תורמים. מה שהשגנו זה טירוף מוחלט! אנחנו מאוד שמחים לשחרר סוף סוף את BF3: Reality Mod ב-17 ביולי!

על פי המפתחים, BF3: Reality Mod הוא גרסה רצינית יותר של BF3 המתמקדת בתקשורת ועבודת צוות. הוא שואב השראה מהמוד המצליח BF2 "Project Reality" ומציע שיפוץ משחק וממשק משתמש מלא שיוצר חוויה טקטית ומשמעותית יותר.

עמוד הבית של BF3: Reality Mod.

למידע נוסף בקר בדף האינטרנט של המפתחים : www.playvu.com

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות