Overwatch 2 יהיה חינמי ויש לו סוף סוף תאריך יציאה

אוברוואץ' 2 ישוחרר בגישה מוקדמת ב-4 באוקטובר ויש לו גם גיבורה חדשה בשם Junker Queen

הבטא של Overwatch 2 הרבה מאחורינו ולאחר שהמשחק נדחה לזמן לא ידוע, יש לנו סוף סוף חדשות עם בשר למשחק. ראשית, הוא יהיה חינמי ויש לו גם תאריך יציאה (גישה מוקדמת- early access) וזה יקרה ב-4 באוקטובר השנה. מאז הבטא המשחק זכה לשינויי איזון חדשים, מפות חדשות, מתיחות פנים חדשות של הדמויות ועוד.

את החדשות הנפלאות הללו אנחנו מקבלים באירוע של מיקרוסופט (שבבעלותה הזיכיון)- Xbox & Bethesda 2022, בו היא חשפה גם טריילר חדש לדיאבלו 4 וחלון יציאה. לצד החדשות, שוחרר טריילר חדש לגמרי ששוחרר על ידי Activision Blizzard, בו תוכלו לצפות כאן:

"אנחנו לא יכולים לחכות להשיק את תחילת חוויית Overwatch 2 ב-4 באוקטובר ולהציג חזון תחרותי חדש ומלהיב, הכולל תוכן חדש ומדהים ודמיון מחדש של הגיבורים, המפות והמשחקיות האיקוניים שהפכו את המשחק המקורי לכל כך משכנע. מייק יבארה, נשיא בליזארד, אמר בהודעה לעיתונות.

זהו תחילתו של עידן תמידי ומתפתח עבור הזיכיון, והתחייבות מחדש לשרת שחקנים עם עדכונים תכופים ומהותיים שתוכננו גם בעתיד כדי לשמור על Overwatch 2 רענן ומהנה למשך שנים רבות.

בליזארד הציגה גם גיבורה חדשה בשם Junker Queen שהייתה דמות ה-Overwatch האהובה על מעריצים מאז שהוצגה לראשונה במפת Junker Town.

Overwatch 2 ישוחרר בחינם ב-4 באוקטובר ל-Switch ,Xbox Series X | S, Xbox One, PS4, PS5  וגם ל-PC.

אתר הבית של המשחק.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות