Gran Turismo 7: כל הביקורות למשחק כבר כאן

"עוצר נשימה", "אחד ממשחקי המירוצים הגדולים בכל הזמנים", "המשחק הטוב ביותר בסדרה" ועוד ועוד סופרלטיבים מהמבקרים לקראת השקת משחק המירוצים החדש של סוני

'גראן טוריסמו 7' ('Gran Turismo 7'), ובקיצור GT7, משחק המירוצים החדש של סוני ישוחרר רשמית בעוד יומיים, אבל הביקורות למשחק כבר כאן. קרוב ל-90 ביקורות ששוחררו למשחק עם ציון ממוצע של 88/100 שמות את המשחק כמועמד המוביל לזכות בתואר למשחק הספורט/מירוצים הטוב ביותר של השנה.

ביקורות מוקדמות למשחק Gran Turismo 7 העניקו שבחים רבים למגוון מצבי המירוצים השונים של המשחק. אם Gran Turismo Sport שם דגש כבד על מירוצים מקוונים תחרותיים, Gran Turismo 7 מציע גם מצבי משחק מקוונים ושלל משחקי ארקייד מהנים. השימוש בבקר DualSense והכללת מצב קריירה לשחקן יחיד זכו לשבחים רבים, אז מה חושבים המבקרים על 'גראן טוריסמו 7' ?

אנדי קלי מהאתר TheGamer העניק למשחק ציון מושלם 5/5:

המירוץ מותח, המכוניות כיפיות לנהיגה, המסלולים מרהיבים ומצב הקריירה בנוי היטב. מצב הצילום הוא אחד הטובים שראיתי במשחק. עדיין לא שקעתי לגמרי במולטיפלייר, שיש לו פוטנציאל לייצר סצנה תחרותית משגשגת. יש כל כך הרבה, ואני לא יכול לדמיין שארצה לשחק בעוד סימולציית מירוצים אחרת בקרוב.

גם ראשיד סאייד מהאתר GamingBolt העניק למשחק ציון מושלם, 10/10:

Gran Turismo 7 הוא פשוט אחד ממשחקי המירוצים הגדולים בכל הזמנים.

לוק ריילי מהאתר IGN העניק למשחק ציון 9/10 ויש לו בעיקר בעיה עם מגוון המכוניות ושאין מצב אופליין

עם גרפיקה מדהימה, תחושת נהיגה פנטסטית ואפשרויות מרוצים למכביר, זהו המשחק הטוב ביותר שהסדרה ידעה מאז עידן הפלייסטיישן 2 הדומיננטי. יש לה כמה כשלים משמעותיים, כולל האופן שבו היא ממשיכה לשתק את מירוצי מצב הקריירה שלה בצורה איומה. מצב השחקן היחיד שלו תמיד מקוון עדיין נראה ענישה מיותרת. אבל כל זה נמצא בשולי חוויות הנהיגה המצטיינות של GT7, המשופרות על ידי ה-PS5 של ה-PS5 גרפיקה מדהימה ומשוב הפטי אינטנסיבי ומלא טעם באמצעות בקר DualSense."

רוב גורדון מהאתר Screen Rant העניק למשחק ציון 4/5:

בסך הכל גראן טוריסמו 7 היא תמורה מנצחת לסדרה. הוא לא מושלם הודות להיקף שהוא מנסה לכסות, כלומר הוא לא יכול להיות ברמה הגבוהה ביותר בכל מצבי המרוצים, אבל בכל זאת הגיוון העצום של חווית המרוצים מספיקה כדי להפוך את Gran Turismo 7 שווה לשחק. למי שרוצה כותר שהולך טוב בחבל ההדוק הזה בין מרוצי סים לארקייד, זו בחירה מצוינת בתור בלעדי לפלייסטיישן.

האתר יורוגיימר- Eurogamer דירג את המשחק כ"מומלץ" (Recommended), שזה ציון מעולה שם:

Polyphony חוגגת 25 שנים לסדרה שלה עם שובו של הקמפיין הדיגיטלי והגראן טוריסמו הממוקד והטוב ביותר אי פעם

אלכס גוי מאתר הגיימינג הפופולארי Gamespot הסתפק בציון 8/10:

Gran Turismo 7 אינו יציאה, אלא משחק GT חדש ומבריק יותר. המודל הפיזיקלי שלו מדויק, אבל יש מחסור במכוניות עדכניות ואולי המשחק לא השתנה באופן דרסטי, אבל זה לא הדבר הכי גרוע בעולם. יש מדליות לתבוע, מכוניות לאסוף, ואנשים באינטרנט להביך סביב Goodwood, או ברינג (Ring) או בכל מקום באמת.

הציון הנמוך ביותר למשחק מגיע מגו'רדון מילר מהאתר VGC שמעניק לו 6/10. למה? כי הוא פשוט התעייף מכל התפריטים והדרך שעשה עד שהתחיל לנהוג במכונית.

אם אתה יכול לסבול דרך התפריטים המסורבלים, הדיאלוגים המשמימים האינסופיים ו-100 הביקורים בבית הקפה, אז יש משחק מירוץ מצוין אי שם חבוי בגראן טוריסמו 7. זה מדהים שהמשחק עושה כמיטב יכולתו כדי למנוע ממך להגיע למסלול, אבל כשאתה באמת מגיע לשם, זה יכול להיות כיף.

ערוץ היוטיוב הבריטי הפופולארי Super GT העלה ביקורת וידאו חיובית למשחק וגם עדכן שהיה עדכון של 4GB והוא שינה מעט את אפשרויות מזג האוויר. שום דבר דרסטי אבל יש עוד כמה אפשרויות לבחירה.

בסופו של דבר, מאוד נהניתי מהמשחק וזה בהחלט לא GT Sport 2.0 – זה באמת מרגיש כמו משחק חדש בפני עצמו.

להלן כל הביקורות והציונים למשחק Gran Turismo 7:

Gran Turismo 7 ישוחרר ב-4 במרץ ל-PS5 ול-PS4

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות