פארקור בממלכת הזומבים: כל הביקורות למשחק Dying Light 2 כבר כאן

Dying Light 2 Stay Human ישוחרר רשמית מחר בחצות (00:00 שעון ישראל), אבל כבר עכשיו הביקורות זורמות לרשת. מה חושבים עליו המבקרים?


חברת Techland משחררת כותר המשך למשחק המקורי מ-2015 שנושא את השם Dying Light 2 Stay Human. כמו קודמו, גם כאן מדובר במשחק אימה הישרדות המשלב אלמנטים של משחקים תפקידים (RPG), הכולל עולם פתוח אפוקליפטי שנשלט על-ידי זומבים.

למעלה מ-3000 אנימציות פארקור

עלילת המשחק מתרחשת 20 שנה אחרי Dying Light, בעיר ענקית ששטחה פי 4 מהמשחק המקורי והיא מחולקת לשבעה אזורים נפרדים. גיבור המשחק הוא איידן קאלדוול שיודע להפגין כישורי פארקור שונים. שחקנים יכולים לבצע פעולות מגוונות ודי מגניבות כמו החלקה או טיפוס על מדפים, וכמובן ריצות על קירות כדי שתוכלו לנווט במהירות ובבטחה בעיר.

הפארקור הוא חלק משמעותי מהגיימפליי וחברת Techland אישרה שיש לא פחות מ-3000 אנימציות פארקור במשחק שבהן תוכלו לעשות שימוש בתוספת של וויי גראפינג ומצנחי רחיפה. תוכלו להשתמש במשחק במגוון כלי נשק כמו קשתות, רובי ציד וחניתות עם אפשרויות שדרוג.

פלאגים וזומבים חדשים

ישנן פלגים שונים במשחק שאתם יכולים ליצור איתם אינטראקציה, ולהחלטות שלכם תהיה השפעה על העולם ועל האופן שבו NPCs תופסים אתכם. קחו בחשבון שחלק מההחלטות שלכם יכולות גם לפתוח או לסגור עבורכם אזורים מאוד מסויימים בעיר.

זומבים חדשים התוספו למשחק החדש, וכמו במשחק הראשון, הם איטיים בשעות היום כשהשמש מחייכת אך אגרסיביים יותר בלילה. במהלך שעות הלילה, הזומבים יוצאים ממחבואם, ונותנים לכם הזדמנות לחקור את המאורות המפחידות שלהם.

Dying Light 2 Stay Human ישוחרר מחר בחצות, ורוב הביקורות של אתרי הגיימינג הגדולים כבר שוחררו וניתן לקבוע שמדובר במשחק טוב, עם ממוצע ציונים באזור ה-78/100.

להלן כל הציונים והביקורות למשחק Dying Light 2 Stay Human

Dying Light 2 Stay Human נוחת אצלנו מחר בחצות, ה-4 בפברואר, 2022 עבור ה-Xbox Series X | S, Xbox One, PS4, PS5  וPC.

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


Dying Light 2 - ציון ממוצע
ציון ממוצע PC -
7.9
ציון ממוצע PlayStation 5 -
7.7
ציון ממוצע Xbox Series X -
7.9
7.8
עמד בציפיות

כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות