ורדנסק אאוט? Warzone יקבל מפה חדשה לגמרי השנה

קול אוף דיוטי הבא יחזיר אותנו ל-WW2 וגם יביא איתו מפה חדשה לגמרי למשחק הבאטל רויאל המצליח של אקטיביז'ן


לפני יומיים נחשף רשמית המשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי, Call of Duty: Vanguard, עליו אחראית סלדג'האמר (מפתחת CoD: WW2). כמו במשחק הקודם הקודם בסדרה, CoD: Black Ops Cold War, גם הפעם תהיה אינטגרציה בין המשחק החדש לוורזון.

על פי הדיווחים, בשונה מהחיבור הקודם עם "ורדנסק 1984", Call of Duty: Warzone יציג השנה מפה חדשה לגמרי. לא יהיה מדובר בעוד חידוש של ורדנסק, אלא אזור חדש לגמרי להתרוצץ בו ולפשפש בארגזים.

על פי דיווח של האתר  VGC, מפת Warzone החדשה נושאת סביב ואנגארד ותהיה "המפה הגדולה והשאפתנית ביותר של הסדרה עד כה".

בהתחשב בכל הפרטים שאושרו עד כה ועל פי הנחת היסוד של ואנגארד, מפה ענקית שתילקח ממשחקי מלחמת העולם השנייה, נשמע בהחלט סביר. ב-VGC טוענים עוד כי Warzone "יעבור באופן רשמי להגדרה של מלחמת העולם השנייה" כאשר מפת ואנגארד תצא. עד כה שוחררו בסדרה 7 משחקים שעסקו ב-WW2, כך שהבסיס לכל המפות כבר נמצא באולפנים, רק צריך לריימק אותם ולהדביק לעולם אחד גדול.

כמובן שכרגע אין עדיין מידע רשמי לגבי המפה שתחליף את ורדנסק (Verdansk) באופן מלא או חלקי, ואקטיביז'ן צפויה בקרוב מאוד לשגר פרטים חדשים. מחכים לראות גם את הגולאג החדש…

Call of Duty: Vanguard ישוחרר ב-5 בנובמבר ל-PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S וגם למחשב האישי (PC).


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x