Call of Duty: Vanguard נחשף רשמית – חוזרים למלחמת העולם השנייה

קול אוף דיוטי הבא יחזיר אותנו לשורשיי הסדרה, מלחמת WW2. המשחק ישוחרר ב-5 בנובמבר, בטא סגורה בקרוב ולאחריה גם פתוחה ויש תמיכה גם בקרוס-פליי


השמועות היו נכונות ו-CoD הבא אכן יחזיר אותנו לשורשים של הסדרת קול אוף דיוטי, מלחמת העולם השנייה. במהלך אירוע בוורזון נחשף המשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי, Call of Duty: Vanguard (ובקיצור CoD:V). את המשחק מפתחת הצלע השלישית והקטנה של האולפנים שאחראים על פיתוח משחקים בסדרה, סלדג'האמר (Sledgehammer) שחתומה על המשחק הנהדר CoD: WW2. צפו בטריילר החשיפה:

קמפיין עם 4 דמויות

בקמפיין של המשחק תשחקו ארבע דמויות שונות המהוות חלק מהדיוויזיה האוסטרלית לחיל הרגלים ה -9 והגדוד המצנח התשיעי מהצבא הבריטי , אחת מ-Scouting Squadron Six של חיל הים האמריקאי ואחת מ-Red Army's 138th Rifle. הנבל העיקרי הוא היינריך פרייזינגר הבדיוני (בהשראת איש זרוע הפעולה האמיתי של הגסטפו היינריך מולר). בשנת 1945, להיטלר היה מבחינה טכנית יורש ממשי: קארל דוניץ, שנכנע מיד ובסופו של דבר הורשע בפשעי מלחמה במשפטי נירנברג.

הדמויות האלה יצטרכו "להתגבר על הייאוש והכאוס של המלחמה", שנלכדו על ידי מעצמות הציר. הקמפיין משתרע על פני ארבעה תיאטראות מרכזיים של המלחמה בנרטיב אחיד של שחקן אחד כאשר אתה חווה את המלחמה בחזית המזרח והמערב של אירופה, ונלחם ברחבי האוקיינוס השקט וצפון אפריקה. המשמעות היא שאתה יכול לצפות להשתתף בדוג-פייטס (קרבות אוויר) על איי מידוויי, לנסות להגן על סטלינגרד כצלף, airdop מעל צרפת ולהצטרף לכוחות מתקדמים בצפון אפריקה.

מולטיפלייר קלאסי

מצב המולטיפלייר של המשחק כולל 20 מפות מגוונות ביום הראשון עם ההשקה, כולל 16 בנויות למשחק הליבה. חובבי הזומבים לא נותרים בחוץ כי המשחק יכיל מצב זומבים ייחודי לגביו נקבל תצוגה מקדימה מפורטת ככל שיתקרב ההאלווין (ליל כל הקדושים).

כמו כן, מערכת Battle Pass חוזרת, ומאפשרת לך לפתוח תוכן לאחר ההשקה עם התקדמות אחידה הן בוונגארד והן ב- Warzone. כמו תמיד, אתה יכול לפתוח פריטים כמו נשק בסיס, פריטי התאמה אישית, ובעיקר סקינים.

בטא בספטמבר

Call of Duty: Vanguard ייכנס לשלב אלפא ובטא בכל הפלטפורמות, אך בעלי פלייסטיישן זוכים ליחס מיוחד. על פי דיווחים לא רשמיים, בדיקת אלפא של ואנגארד תצא ל-27-29 באוגוסט בקונסולות פלייסטיישן. גרסת בטא פתוחה תהיה זמינה ב- PS4 ו- PS5 בין התאריכים 10-12 בספטמבר. לאחר מכן, כולם, על פני כל הפלטפורמות-כולל מחשב ו- Xbox-יוכלי לשחק בטא פתוחה בין התאריכים 16-20 בספטמבר. כל זה על פי ההדלפה ועדיין לא אושר.

Call of Duty: Vanguard ישוחרר ב-5 בנובמבר ל-PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S וגם למחשב האישי (PC).


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות