מתחרה חדש לקול אוף דיוטי? יוביסופט תחשוף הערב משחק יריות חדש ביקום של Tom Clancy’s

מעריצי Splinter Cell (ספלינטר סל) יהיו מאוכזבים אך חובבי משחקי היריות מגוף ראשון המהירים יהיו לבטח מרוצים


יוביסופט צייצה בטוויטר כי הערב, יום שני, בשעה 11am PT (שעה 21:00 שעון ישראל), היא תחשוף משחק יריות מגוף ראשון חדש ביקום של Tom Clancy’s. סרטון ההכרזה מוכן והוא מחכה לכם כאן:

יוביסופט חברה לאתרי הגיימינג הגדולים בעולם- IGN ו- GameSpot כדי לעזור לה בקידום המשחק. שני האתרים הספיקו לשתף בטוויטר קטעי משחק קצרצרים, עם הבטחה להרבה יותר ברגע שהמשחק ייחשף רשמית.

כפי שניתן לראות למטה בסרטונים, מדובר בפרויקט שקיבל את השם BattleCat ושדלף בחודש שעבר. על פי אותה הדלפה, המשחק הוא יריות מגוף ראשון (FPS) מבוסס יכולות המשלב בין העולמות השונים של המשחקים ביוניברס של טום קלנסי, כמו The Division, Splinter Cell וכמובן- Ghost Recon.

שני הסרטונים מציגים לוחמה ברחבי ניו יורק שנראית כאילו הועתקה מסדרת The Division מנקודת מבט של שתי דמויות שונות בעלות יכולות ייחודיות. סרטון אחד מציג התאמה סטנדרטית בסגנון דומיניישן (domination), ואילו השני במצב של אסקורט. אם זה מזכיר לך את המולטיפלייר מסדרת קול אוף דיוטי, אתם לא לבד.

למרות שיוביסופט עדיין לא שיתפה פרטים רשמיים אודות המשחק, סביר להניח שמדובר במשחק יריות חינמי (Free to Play), בהתחשב בכך שהחברה הביעה רצון ליצור יותר משחקים חינמיים המבוססים על הזכיינות הפופולריות ביותר שלה ופחות להסתמך על שחרור משחקי AAA במחיר מלא. כי הכסף נמצא בסקינים…

המשך יבוא.

מקור: טוויטר


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות