יש לאמזון משחק חדש בשם "New World" והוא שורף והורג כרטיסי מסך מסוג RTX 3090

הבטא למשחק New World יצאה לדרך אבל מדיווחים ברשת, המשחק הזה גורם למספר כרטיסי RTX להתחמם עד כדי שריפה


דיווחים מציפים את את הרשת על גרסת הבטא העולמית החדשה של המשחק של אמזון "New World" שהורג כרטיסי מסך EVGA RTX 3090. מספר משתמשים מדווחים כי הכרטיס פשוט נהרס על ידי משחק MMORPG החדש, ודיווחיםהההההה אחרים מראים כי גם דגמים אחרים של אנבידיה (Nvidia) מציגים עומסים של 100% ומגיעים לטמפרטורות גבוהות בתפריט הראשי ובמסכי הטעינה.

"פשוט הרצתי בתפריט הראשי את הכרטיס 3090 לאחר שהגדרתי את איכות הגרפיקה לבינונית והגעתי לשמירה. לא יכול להאמין. לכל אחד אחר היה כשל קטסטרופלי כזה? שיחקתי ב- Cyberpunk 3090 ב- Ultra במשך חודשים, אז זה באמת לא לא הגיוני, "כותב יוצר אחד הפוסטים ברדיט. "מישהו אחר מצטרף למועדון ה- RMA?"

EVGA GeForce RTX 3090 FTW3
EVGA GeForce RTX 3090

נראה ש- EVGA RTX 3090 היה הכרטיס היחיד שחווה כשלים קטסטרופליים. משתמשים אחרים מסדרת 30 RTX ובעלים מסוימים של כרטיסי טרום אמפר טוענים שהם חוו טמפרטורות גבוהות להפליא ועומסים של 100%.

"הטמפרטורות הגבוהות ביותר שראיתי אי פעם במשחק כלשהו – Cyberpunk, Control, Metro Exodus, BF V, Witcher 3, F1 וכו '- הן כ- 65-70 ° C עבור הכרטיס וכ- 70-75 ° C לאחר שעות על גבי שעות של משחקים ", כתב משתמש EVGA 3080 אחר. "ב-New World, לא רק שהמעבד והכרטיס משתגעים בתפריט אלא במשחק זה אפילו גרוע יותר. הכרטיס מרחף בקלות מעל 80 מעלות צלזיוס, אחרי שאילצתי את כל 3 המאווררים לעבוד על -100%, והמעבד מעל 85 מעלות צלזיוס. "

אחד הפתרונות שעושים את העבודה הוא להגביל את המשחק ל- 60 fps מה שעוזר להוריד מעט את הטמפרטורות. היו גם שאלות האם זה יכול להיות קשור איכשהו לבעיות ההתרסקות המוקדמות של RTX 3080/3090 של חברת EVGA, אך התברר כי היו אלה דגמי OC , מה שאילץ את Nvidia לשחרר דרביירים GeForce שתיקנו את הבעיה.

מה שזה לא יהיה, בעלי EVGA RTX 3090 עשויים לרצות להימנע מהמשחק נכון לשלב זה. לאחר הדיווחים אמזון שחררה את ההצהרה הבאה:

"מאות אלפי אנשים שיחקו אתמול בבטא של "New World", עם מיליוני שעות סה"כ . קיבלנו כמה דיווחים על שחקנים המשתמשים בכרטיסי גרפיקה בעלי ביצועים גבוהים שחווים כשל חומרתי בעת המשחק. לא ראינו שום אינדיקציה לבעיות נרחבות עם RTX 3090, לא בגרסת הבטא או במהלך חודשים רבים של בדיקות אלפא.

על מנת להרגיע את השחקנים עוד יותר, אנו ניישם היום תיקון במסך התפריט שלנו להגבלת הפריימים (FPS). אנו אסירי תודה על התמיכה שמקבל "New World" מצד שחקנים ברחבי העולם ונמשיך להקשיב למשוב שלהם ברחבי הבטא ומחוצה לה."

עמוד הבית של המשחק

מקור הידיעה: techspot


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות