למעלה מ-30 אלף חשבונות של צ’יטרים הוסרו מ-Call of Duty: Warzone

באנים נוספים לעשרות אלפי צ’יטרים במשחק הבאטל רויאל הפופולארי וורזון. האם זה מספיק?


חברת אקטיויז’ן (Activision) ממשיכה להגביר את האכיפה הוירטואלית ב- Call of Duty: Warzone. בעקבות גל באנים עצום באוקטובר שעבר והתחייבות מחודשת לסיכול האקרים, חברת Raven Software הוציאה היום לפועל גל נוסף של באנים לשחקנים במחשבים אישיים. החברה אישרה כי מדובר על מספר של מעל 30,000 חשבונות.

מתחילת השנה ככל הנראה הסירה אקטיויז’ן עד כה כ -100,000 חשבונות. זה מספר עצום למדי בפני עצמו, במיוחד לאור העובדה כי הוסרו בסוף שנה שעברה 200 אלף חשבונות, אך לא ברור אם הקהילה חשה בהשפעתה. Warzone מושך אליו מיליוני שחקנים מדי יום ועצם היותו משחק חינמי מאפשר לשחקנים ליצור חשבונות ללא דאגה. נתח גדול מאותו שחקני בסיס נמצא במחשב האישי (PC), שבו התקנת פריצות וצ’יטים של Warzone היא קלה להפליא.

לכן, כל מה ששחקן שקיבל באן צריך לעשות הוא ליצור כתובת דוא”ל חדשה וליצור חשבון אחר. עוד בספטמבר 2020, אינפיניטי וורד (IW- המפתחת הראשית של המשחק) הבטיחה כי היא “תמשיך לפרוס עדכוני אבטחה נוספים והוסיפה כלים לאכיפת backend.” אתר פופולרי להפצת צ’יטים עדיין קורא את הקודים כ”לא מזוהים “.

KD גבוה ימשוך אליכם צ’יטרים

לפני גל הבאנים הנוכחי, שחקנים וסטרימרים של Warzone מצביעים על כך שעדיין נפוץ מאוד להיתקל בצ’יטרים. כמו במשחקי FPS אחרים, סביר להניח שהסיכוי שלכם להיתקל בהאקרים וצ’יטרים ישתנה בהתאם למיומנותכם. כלומר, אם אתם שחקנים ממש טובים בוורזון עם KD מרשים, הסיכוי שתיפלו על צ’יטרים עולה שבעתיים, כי גם הם עם KD גבוה, בעזרת צ’יטינג.

 


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות