הרימייק לנסיך הפרסי נדחה בשנית ל"מועד מאוחר יותר"

החידוש לנסיך הפרסי נדחה שוב, יוביסופט לוקחת ברצינות את המשוב הפושר של המעריצים


יוביסופט (Ubisoft) הודיעה על דחייה שנייה ל"נסיך הפרסי: הגרסה המחודשת של חולות הזמן" (Prince of Persia: The Sands of Time remake). המשחק כבר נדחה מה -1 בינואר 2021 ל -18 במרץ בהחלטה שהתקבלה בסוף השנה שעברה. כעת הוא אמור להגיע ל- Xbox, לפלייסטיישן ולמחשב האישי "במועד מאוחר יותר" שלא צוין.

בהצהרה שפורסמה לאחרונה שפורסמה בטוויטר, כתבה יוביסופט, "מאז שהכרזנו על הנסיך הפרסי: חולות הזמן המחודש בספטמבר, ראינו משוב פושר מצד המעריצים על הזיכיון האהוב הזה. התשוקה והתמיכה שלכם הם שמניעים את צוותי פיתוח שלנו כדי להפוך את המשחק להכי טוב שאפשר. "

עם זאת, ההחלטה התקבלה לדחוף את המשחק ל- 18 במרץ חזרה "למועד מאוחר יותר" ויוביופט הוגיעה כי היא תשתמש בזמן הפיתוח הנוסף כדי "לספק גרסה מחודשת שמרגישה רעננה תוך שמירה על נאמנות למקור "

כאשר יוביסופט הכריזה על מהדורה מחודשת של Sands of Time בספטמבר האחרון, היא אישרה שהגרסה המשופרת הזו של המקור משנת 2003 תכלול שיפורים חזותיים ושיפור נכסים גרפיים, זוויות מצלמה חדשות, ושיפוץ של מכניקת הלחימה.

הגרסה המחודשת של הנסיך הפרסי מצטרפת לשורה של כותרים בולטים אחרים של יוביסופט שזוכים לדחייה בתקופה האחרונה. משחק הספורט האתגרי המוני מרובי משתתפים Riders Republic התעכב בינואר, ואנחנו עדיין מחכים לעדכוני השחרור של Far Cry 6 ו- Rainbow 6 Quarantine, שהיא דחתה בשנה שעברה כתוצאה מ"אתגרים שנגרמו על ידי COVID-19 ". באותה עת נמסר כי שניהם צפויים להגיע בין אפריל 2021 לסוף מרץ 2022.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות