מיקרוסופט מכריזה על FPS Boost לכותרים מותאמים לאחור

Xbox Series X | S: משחקים מותאמים לאחור בקונסולות החדשות של מיקרוסופט זוכים לשיפור ביצועים עם FPS Boost


שיפור נוסף רושמת מיקרוסופט עם הקונסולות החדשות שלה, Xbox Series X | S בהן כמעט כל הכותרים נהנים מתכונות מהדור הבא כמו זמני טעינה מהירים יותר ויכולת Quick Resume מהירים.

צוות התאימות לאחור פיתח מנגנון חדש בשם FPS Boost, אשר משתמש במגוון שיטות חדשות לכמעט הכפלת (ובמקרים ספורים, פי ארבעה) של קצב הפריימים (FPS) בכותרים מסוימים. תכונות כמו פריימים גבוהים ויציבות יותר הופכות משחקים לחלקים יותר מבחינה ויזואלית, וכתוצאה מכך משחקים יותר טוב. מיקרוסופט שיתפה פעולה הדוקה עם מפתחים בכדי לשפר את החוויה תוך שמירה על הכוונה המקורית של המשחק.

Xbox Series X S FPS Boost Watch Dogs 2

למרות שאינם רלוונטיים לכל המשחקים, הטכניקות החדשות הללו יכולות לדחוף את מנועי המשחק לעבד מהר יותר לחוויה חלקה ו"חמאתית" מעבר למה שהמשחק המקורי היה יכול לספק בשל יכולות החומרה באותה עת.

על אלו משחקים מדובר?

המגוון הראשון של כותרים תואמים לאחור אשר יתמכו ב- FPS Boost – החל מהיום – הם Far Cry 4, New Super Lucky's Tale, Sniper Elite 4, UFC 4 ו- Watch Dogs 2. האוסף הראשוני הזה של כותרים נבחר לא רק בגלל שהם פופולריים בקרב מעריצים, אלא כדי להדגיש כמה דרכים שונות בהן FPS Boost יכול לשפר את החוויה שלך. לדוגמא, New Super Lucky's Tale יכול כעת לרוץ עד 120 פריימים לשנייה (fps) ו- UFC 4 מספק ביצועי מסגרות משופרים במיוחד ב- Xbox Series S וכעת הוא יכול לרוץ ב- 60fps.

Xbox Series X S FPS Boost games

ה- FPS Boost לא רק מועיל לגיימרים שבבעלותם כותרים אלה – תשמחו לשמוע שרבים ממשחקי ה- FPS Boost הקרובים הללו יהיו זמינים ב- Xbox Game Pass. מהמהדורה הראשונית הזו של העדכונים, New Super Lucky’s Tale ו- Sniper Elite 4 זמינים כעת עם Xbox Game Pass. בחודשים הקרובים תודיע החברה על יותר ויותר משחקים התומכים בפונקציה זו.

מקור: Xbox Wire


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close