רשמי: דיאבלו 2 "קם לתחייה" עם גרסת רימסטר בשם Diablo 2: Resurrected

אחרי 20 שנה: המשחק הקלאסי דיאבלו 2 חוזר בגרסת רימסטר חדשה עם קרוספליי ל-PC ולקונסולות. טריילר חדש גם לדיאבלו 4


השמועות היו נכונות וחברת בליזארד (Blizzard) מפתחת מחדש את משחק המחשב הקלאסי שלה, Diablo II, וזה נקרא Diablo II: Resurrected.  בליזארד מתארת את הגרסה החדשה כ"רימסטר הדפנטיבי" של המשחק, יחד עם הרחבתו של Lord of Destruction. העובדה שמעריצי הסדרה מקבלים גרסת רימסטר היא הפתעה, במיוחד בהתחשב בכך שהיו דיווחים כי קבצי המשחק והקודים אבדו למעשה על ידי היוצרים המקוריים.

ישוחרר לשלל הפלטפורמות בנוסף למחשבים האישיים עם אפשרות לקרוספליי, כלומר, הצלבה בין פלטפורמות, בנוסף, התקדמות יכולה לעבור בין פלטפורמות. על פי השמועה, המשחק בגרסתו החדשה פותח על ידי האולפן שאחראי על סדרת טוני הוק, Vicarious Visions, שהשתלב לאחרונה לתוך- Blizzard Entertainment.

Resurrected משנה את דיאבלו השני באופן משמעותי. העולם והדמויות הדו-ממדיים נשארו מאחור לטובת "עיבוד תלת ממדי מלא", הכוללים תאורה דינמית ואנימציות מחודשות. המשחק תומך ברזולוציות עד 4K בהתאם לפלטפורמה שלכם. בליזארד גם הודיעה גם כי כל 27 דקות הצילום הסינמטיות של המשחק המקורי מקבלות גרסאות מחודשות "מהיסוד". גם הפסקול עודכן עם תמיכה באודיו- Dolby 7.1. נשיא בליזארד, ג'יי אלן ברק:

Diablo II היה משחק מרכזי עבור Blizzard ומיליוני שחקנים ברחבי העולם. עם Diablo II: Resurrected, אנו שמחים להחזיר את הקלאסיקה הזו למחשב האישי וגם לקונסולות – עם התקדמות צולבת בפלטפורמות הנתמכות – אז ששחקנים יכולים לחיות מחדש את הזיכרונות שלהם, או לחוות את המשחק הנצחי של דיאבלו השני בפעם הראשונה בפלטפורמת הבחירה שלהם.

ל- Resurrected יש גם מצב קלאסי שבו אתה יכול ללחוץ על כפתור כדי לעבור בין גרפיקה מודרנית ובין רטרו. "quirks and all," ("מוזרויות והכל"), יהיה נוכח ב- Resurrected, יחד עם כמה שיפורים באיכות החיים כמו הצגת סטאש משותף.

שלב האלפא הטכני נמצא כרגע בעבודה למחשבים אישיים, ואתם יכולים להירשם אליו באתר של דיאבלו 2 (diablo2.com).

Diablo II: Resurrected ישוחרר השנה, שנת 2021, ל-PC (מחשבים אישיים), Xbox One / Xbox Series X | S, פלייסטיישן 4/5 (PS4, PS5) ול- Nintendo Switch.


אם כבר בדיאבלו עסקינן, בליזארד שחררה גם טריילר חדש לדיאבלו 4 העוסק ביכולות וכישורים של הקלאס Rogue:


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות