ילד בן 8 חתם על חוזה בקבוצת eSport מקצועית בסכום של 33 אלף דולר

ג'וזף דין הוא כנראה הגיימר המקצועי הצעיר ביותר בתעשיית הספורט האלקטרוני (eSport) עם חוזה על שמו


ג'וזף דין חגג לא מזמן 8 שנים ובגיל כה צעיר הוא חתם על חוזה עם קבוצת צוות 33 (Team 33) תמורת סכום של 33,000 דולר. צוות 33 השקיע את הכסף כדי להוסיף את שחקן פורטנייט בן ה -8, ג'וזף דין, הידוע גם בשם גוסו 33 (Gosu33). למעשה, גוסו החל להתאמן עם צוות 33 כשהיה רק ​​בן שש והחל לפתח את כישוריו בשנתיים האחרונות.

במסגרת החתימה, ג'וזף קיבל סטאפ גיימינג (מחשב היי אנד וציוד) ברמה עולמית בשווי של יותר מ -5,000 דולר ובונוס חתימה של 33,000 דולר.

"זה חלום שהתגשם!" אמר ג'וזף דין כאשר התבקש להגיב על העסקה. "בעוד צוותים רבים אחרים לא התייחסו אלי ברצינות בגלל גילי הצעיר, צוות 33 בדק אותי בפורטנייט ואיפשר לי להתאמן וללמוד איתם על בסיס יומיומי. לא יכולתי להיות מאושר יותר היום להיות חבר רשמי בצוות."

פורטנייט- גיבורי העל של מארוול

לחטוף אותם צעירים

"יצאנו לאמן אותו בשנים האחרונות כי שחקנים צעירים הם העתיד, ואנחנו רוצים להתחיל לאמן אותם מוקדם. הוא גילה עקשנות ומחויבות מדהימה בקבוצה בשנתיים האחרונות והתאמן כמעט מדי יום אצלנו. לבסוף הכל השתלם. זה יום חשוב לכולנו ", אמר טיילר גלאגר, מנכ"ל ריגל נכסים וממייסדי צוות 33.

בטווח הארוך, עסקאות מסוג זה יהפכו לנורמה בעולם הספורט האלקטרוני, שכן ארגונים מהשורה הראשונה כבר מחפשים דרכים לטפח גיימרים מקצוענים מגיל צעיר. אם נעשה השוואה לעולם הכדורגל למשל, בתעשיית הגיימינג אפשר להתחיל את הקריירה בגיל מבוגר ולהצליח, אבל אם אפשר לתפוס גיימרים מוכשרים בגיל צעיר, הם עשויים להניב רווח כספי לשנים רבות יותר.

אחת הסיבות לכך היא כי משחקים כמו Fortnite, CS: GO, Starcraft II, ורבים אחרים דורשים את הרפלקסים הטובים ביותר, כאלה המחודדים הרבה יותר אצל ילדים ובני נוער, שכל עולמם הוא הגיימינג.

מקור: prnewswire


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x