פורטנייט בשת"פ עם דיסני פלוס המציע מנוי לחודשיים על כל רכישה במשחק

החל מה -10 בנובמבר, כל רכישה במשחק פורטנייט תעניק לכם מנוי למשך חודשיים בשירותי הסטרימינג של דיסני פלוס


דיסני ו- Epic Games אישרו את שיתוף הפעולה שלהם להציע מנוי לחודשיים בדיסני פלוס עבור כל רכישה במשחק פורטנייט. זה כולל כל עסקה של כסף אמיתי, כולל V-Bucks. שיתוף הפעולה הזה יחל ב -10 בנובמבר ויימשך עד סוף השנה, ה- 31 בדצמבר.

שיתוף פעולה זה בין שני תאגידי הענק לא צריך להפתיע במיוחד. פורטנייט ודיסני משתפות פעולה כבר יותר משנתיים, מאז שת'אנוס (Thanos) מהנוקמים התווסף למשחק עם מצב משלו עוד בשנת 2018.

בסוף דצמבר 2019, דמויות ממלחמת הכוכבים כמו ריי ופין הגיעו לפורטנייט, יחד עם תלבושות Stormtrooper. שיתוף הפעולה עלה מדרגה מוקדם יותר השנה, כאשר הוצג פרק 2 הנוכחי של פורטנייט: "עונה 4: מלחמת נקסוס", "Fortnite Chapter 2: Season 4: Nexus War". בעונה זו מככבים דמויות מארוול, כולל ת'ור, איירון מן, היא-האלק, סטורם ועוד (Thor, Iron Man, She-Hulk, Storm). בחודש שעבר חשף דונלד מוסטארד, נשיא Epic, כי זהו רק תחילת שיתוף הפעולה בין מארוול לפורטנייט שבבעלות דיסני.

 

 

מבחינה טכנית, כל רכישה במשחק מהיום תזכה אותך במנוי חודשיים בחינם, אך לא תוכל להבטיח את הפרס שלך עד 10 בנובמבר.

לצערנו, שירות הסטרימינג של דיסני+ עדיין לא זמין בישראל ומיש שממש רוצה להנות מהשירות, נאלץ להשתמש ב-VPN. הבעיה המרכזית של הבאת דיסני+ לישראל היא השת"פ ארוך השנים והתכנים עם חברות הכבלים יס, הוט, סלקום ופרטנר. היא תצטרך למשוך מהן את כל התכנים הטובים וזה עניין קצת מורכב.

מקור: epicgames


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות