טיזר ראשון לסרט הקולנוע המבוסס על סדרת המשחקים Monster Hunter

קאפקום ממשיכה לשלב זיכיונות לסדרות משחקים לעולם הקולנוע והטלוויזיה, והפעם טיזר ראשון לסרט "Monster Hunter" בכיכובה של מילה יויוביץ', שחתומה על סדרת הסרטים "האויב שבפנים"


מילה יויוביץ' היא ללא ספק הכוכבת הבלתי מעורערת של סדרת הסרטים המצליחה "האויב שבפנים", המבוססת על סדרת משחקי המחשב Resident Evil. בגרסה הקולנועית של "Monster Hunter", גם היא סדרת משחקים מבית קאפקום, היא גם תככב. פול ו.ס אנדרסון הוא הבמאי שנבחר לסרט, והוא זה שביים מספר סרטים הקשורים לעולם המשחקים כמו ה-"האויב שבפנים", "הנוסע השמיני נגד הטורף" ו-"מורטל קומבט".

ב-Monster Hunter מגלמת מילה יויוביץ' קצינה בשם ארטמיס שמגיעה עם הצוות שלה לעולם עתיר במפלצות ענק שחסינות מפני נשקיהם. הטיזר שלמעלה מציג את ניסיון ההתמודדות של ארטמיס וצוותה אל מול אחת המפלצות המפורסמות בסדרה, השטן השחור (Black Diablo), באמצעות נשקים חמים, שכאמור לא כל כך עוזרים להם. כמו בכל משחקי Monster Hunter, ההתמודדות מול המפלצות הללו היא באמצעות חרבות ענק, גרזנים מסיביים וקשתות.

Monster Hunter – מילה יויוביץ' הכוכבת הראשית

הסרט Monster Hunter ישוחרר לאקרנים בחודש דצמבר ומככבים בו לצד יויוביץ'- הראפר T.I, טוני ג'ה ("מהיר ועצבני 7"), רון פרלמן ("ילדי האנרכיה"), דייגו בונטה ("שליחות קטלנית: גורל אפל"), וגם מייגן גוד ("לחשוב כמו גבר").

קאפקום ממשיכה לעשות שימוש עם הזיכיונות החזקים שלה לטובת מסכי הקולנוע והטלוויזיה ולאחרונה דיווחנו על כך שסדרת Resident Evil מגיעה לנטפליקס, פעמיים.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות