המשחק הבא של יוצר BioShock נמצא בשלב מתקדם

המשחק הבא של קן לוין, שחתום על סדרת BioShock נמצא ב"שלבי הפקה מתקדמים". המידע עליו עד כה לקוח מראיונות ומודעות דרושים


הצוות הקטן של קן לוין מחפש מפיק בכיר, ומודעת הדרושים נותנת לנו כמה תובנות חדשות על הפרויקט הראשון שלו. המשחק הבא של האולפן שהוקם על ידי האיש שאחראי על יצירת  סדרת משחקי BioShock, הוגדר כמשחק יריות מגוף ראשון בעולם עתידני Sci-Fi (עם אלמנטים של FPS ו- RPG).  במודעת דרושים מעודכנת, שמתייחסת הפעם למפיק בכיר (אתם מוזמנים לשלוח קו"ח לכאן), קיבלנו קצת יותר תובנה על כך שהמשחק נמצא במצב מתקדם ומפיק בכיר זה קצת כמו עורך ספרים, קצת כמו מפיק סרטים, והרבה כמו מנהל מוצר.

על פי המודעה, האולפן, המורכב כיום מפחות מ -35 איש, עדיין "עובד על משחק מדע בדיוני חדש עם אלמנטים של RPG." הם מציינים כי טרם פורסמו פרטים, אך המשחק נמצא "בשלבים מאוחרים יותר של ההפקה". האולפן הוקם לראשונה בשנת 2017, כך שככל הנראה המשחק הראשון הזה נמצא בעבודה מזה זמן מה. מודעת הדרושים גם נותנת קצת תובנה על הסטודיו.

"יש לנו תקשורת פתוחה, אמיתית עם מבנה שטוח", נכתב. "אתם מוזמנים להצטרף לכל פגישה, ללכת לכל אחד (או להרפות) ולהשמיע את קולכם. קבלת החלטות מבוססת צוות חשובה לנו, ללא קשר לעמדתכם – כל דעה חשובה !" המודעה גם רומזת שצפייה ב- GDC של קן לוין משנת 2014 תסייע לקבלת תובנה על מה הם מנסים לעשות עם המשחק.

Irrational Games והחיפוש אחר הנרטיב

בשנת 2014 בישרנו בצער רב כי לוין סגר את האולפן המשובח שלו Irrational Games – האולפן שמאחורי BioShock, כדי להקים מאוחר יותר אולפן קטן יותר בשם Ghost Story Games.

באותה שנה התראיין לוין במהדורה של המגזין הבריטי GQ Magazine ושיתף את הקוראים בהרהוריו לגבי הסיומות של המשחק ביושוק הראשון. המאמר שכותרתו “תן למכונה להחליט” (‘Let the machine decide’) התרכז בין היתר בנושא של בחירה מוסרית במשחקים כשלוין הביע את דעתו בעניין וטען שזה עובד הכי טוב כשמדובר כתהליך טבעי המבוסס על פעולות שחקן, ולא כמערכת של אפשרויות בינאריות. לדוגמא, אם נתייחס לסוף של ביושוק המקורי, לשחקן ניתנו שתי אפשרויות לסיים את המשחק, (רשמית, מדובר ב 3 סופים): הסוף הטוב והסוף הרע/ לרחם או להרוג את האחיות קטנות.

bioshock ending
BioShock הראשון- הסוף

באותו ראיון הוא הביע צער על אפשרויות הסיום של המשחק ואמר "אני מתעניין בבחירה מוסרית במשחקים. אבל לא בוחר A או B. הלוואי והייתי יכול לקחת בחזרה את הסיומות של ביושוק המקורי. מה שאני באופן אישי רוצה לעשות (ואני עדיין מנסה להבין את זה) הוא ליצור נרטיב שיכול להיות משוחק כמה פעמים , ללא הוספת הנתיב A, B או C. תסתכל על משחק כדורגל. זה סט של חוקים עם מגוון אינסופי של דרמה. זה שידורים חוזרים בצורה טבעית.

https://www.youtube.com/watch?v=YxEIOn52BJY&ab_channel=AltraWave7

העתיד של לוין

בינואר 2015 לוין חשף בציוץ שהפרויקט הבא שלו יהיה משחק "מדע בדיוני בגוף ראשון", ובאירוע משחקי האינדי בלונדון בשנת 2017 (אירוע EGX Rezzed), הוא גילה לנו שהמשחק ישתמש במערכת בהשראת המשחק Earth-Middle: Shadow of Mordor. מערכת נמסיס (Nemesis System).

בהתייחסו לפרויקט במהלך Gamelab stream, התייחס לוין לאלמנטים המוזרים שיכללו בפרויקט: "אני לא באמת יכול לדבר על המשחק החדש אבל יש בו שיט מוזר," אמר. "אני חושב שאם אין לך מספיק אנשים שאומרים, 'שמע, זה נשמע קצת מטורף', לא התקרבת עדיין לקצה. וכדי להמחיש את הסגנון המיוחד שלו והרצון לשאוף לכמה שיותר הוא המשיך וחידד, "מכיוון שהדברים הגדולים קיימים בקצה של 'מעל לראש' ו'סתם בסדר '[ול] לפעמים אתה צריך לדחוף את הנקודה ולעשות משהו מקומם ומגוחך ואז למשוך אותו לאחור.", ".. זה אומר שאתה צריך להיכנס לפעמים למשרד, לספר לאנשים דברים, והם יסתכלו עליך כמו על איזה מטורף ואז אתה מבין שהגעת למשהו".

בשש השנים שחלפו מאז, מעט מאוד נחשף על פרויקט הבכורה של Ghost Story, מלבד זה שהוא כולל "לגו נרטיבי" שלדבריו של לוין ישלב ליצירת משחק המונע על ידי השחקן, וניתן למשחקיות חוזרת בצורה גבוהה.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות