יוביסופט (רוסיה) הדליפה רימייק לנסיך הפרסי [עדכון]: הוכרז רשמית

[עדכון]: יוביסופט הכריזה רשמית על Prince of Persia: The Sands of Time שישוחרר בתחילת שנה הבאה


השמועות וההדלפות היו נכונות: Ubisoft מחזירה אלינו את המשחק הקלאסי הנסיך הפרסי , The Sands of Time. מהדורה מחודשת ומבוססת על ההרפתקה האהובה בשנת 2003 נחשפה רשמית במהלך המצגת של Ubisoft Forward היום, והיא מגיעה בינואר. טריילר ראשון למשחק שוחרר והספיק לבאס את המעריצים:

Prince of Persia: The Sands of Time Remake ישוחרר ב-21 בינואר, 2021 ל- Xbox One, PS4 ול-PC.


לכתבה המקורית:

אין דרך חזרה: יוביסופט תכריז הערב על רימייק ל-Prince of Persia: The Sands of Time , אחד מהכותרים הגדולים בסדרת הנסיך הפרסי


זה לא סוד וכולם כמעט מודעים לקיומה של מהדורה מחודשת לנסיך פרס שכבר דלף לרשת מכמה מקורות, אך כעת, באדיבות ה- Uplay הרוסי, אנו יודעים שהמהדורה המחודשת היא של הכותר משנת 2003, המשחק Prince of Persia: The Sands of Time.

ההדלפה, בחסות משתמש בשם AndrewDTF מהאתר ResetEra, מצידה כמה תמונות באיכות די ירודה של גיבורנו הנסיך שנראה גנרי. אולי זה כי רק בהמשך הוא יצליח לשים את ידיו על בגדיו המהודרים.

 

יוביסופט תקיים הערב אירוע בשם Ubisoft Forward שבו תציג את מיטב משחקיה לדור הבא והעתיד שהיא ניצבת בפניו. החברה צפויה להכריז ולחשוף את הרימייק ל-Prince of Persia: The Sands of Time לצד משחקים אחרים שהיא כבר חשפה.

צפו לטריילרים חדשים למשחקים Assassin's Creed Valhalla, ו-Watch Dogs: Legion שיוענק אגב חינם לכל מי שירכוש כרטיס מסדרה 3000 של חברת אנבידיה ועוד.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות