ג'יימס בונד 007 מבטיח להציל את העולם בנובמבר

טריילר מס.2 לסרט ג'יימס בונד החדש "לא זמן למות" מבטיח להגיע אל האקרנים בנובמבר. זוהי הופעתו החמישית והאחרונה של דניאל קרייג כסוכן 007


בנובמבר של שנה שעברה, שוחרר הטריילר הראשון של סרט ג'יימס בונד החדש, "לא זמן למות" (No Time To Die). העולם שלנו אז היה אחר, עידן הטרום קורונה, בו העתיד היה ורדרד שהבטיח לנו שלל שוברי קופות ענקיים. אבל, כל זה נגדע כידוע. באפריל 2020, לפני כמעט חצי שנה היה אמור לצאת לאקרנים סרט ג'יימס בונד החדש, "James Bond: New No Time To Die", אך זה כידוע לא קרה.  כעת טריילר חדש מבטיח כי הסרט יגיע לאקרנים בנובמבר, עוד השנה. צפו בטריילר:

שירת הברבור של דניאל קרייג

דניאל קרייג, שהחל לגלם את ג'יימס בונד משנת 2006 בסרט "קזינו רויאל", ועד היום, מתכוון לסיים את תפקידו כסוכן 007, עם הסרט החדש והחמישי שלו בסדרת הסרטים. הסרט החדש מתרחש כ-5 שנים לאחר הסרט הקודם בסדרה – "ספקטר" (Spectre). לאחר שבונד פרש ומעביר את ימיו בארץ הרגאיי השמשית, ג'מייקה, הסי.איי.איי האמריקני (CIA) מבקש ממנו לחזור לעוד משימה אחת, לנסות לאתר מדען שנחטף על ידי טרוריסטים.

הנבל התורן במשחק נקרא סאפין (Safin), אותו מגלם זוכה האוסקר ראמי מאלק ("רפסודיה בוהמית"), שמתכנן להרוג מיליוני אנשים כי העולם צריך את זה לטענתו. אנו נזכה לחזרתו של הנבל ארנסט סטאברו בלופלד (Ernst Stavro Blofeld) מהסרט הקודם, אותו מגלם זוכה 2 פרסי האוסקר, כריסטוף ואלץ ("ממזרים חסרי כבוד", "ג'אנגו ללא מעצורים")., אלא שהפעם, בלופלד ולבונד חולקים אויב משותף, סאפין.

הטריילר שלמעלה חושף לנו גם דמויות חדשות כמו סוכנת CIA בשם פאלומה, אותה מגלמת אנה דה ארמס ("רצח כתוב היטב", "כלבי מלחמה") ודמות בשם נומי (Nomi), סוכנת "00" נוספת אותה מגלמת לשאנה לינץ' (מריה רמבו בסרט גיבורי-העל "קפטן מארוול").

את No Time To Die ביים קארי ג'וג'י פוקונאגה ("בלש אמיתי") והוא מציג גם כמה כוכבים קבועים מסרטי הבונד האחרונים, כמו נעמי האריס בתפקיד מיס מוניפני, רייפ פיינס בתפקיד M, לאה סדו בתור ד"ר מדלן סוואן, ובן וישו בתפקיד Q. ג'פרי רייט חוזר בתפקיד מפעיל ה- CIA, פליקס לייטר, לראשונה מאז "קוונטום של נחמה" (Quantum of Solace) מ -2008.

"ג'יימס בונד: לא זמן למות" צפוי לעלות לאקרנים בארה"ב ב-20 בנובמבר, וב-19 בנובמבר בישראל.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x