Grounded כובש את הפסגה עם למעלה ממיליון שחקנים

משחק ההישרדות הרפתקאות Grounded מככב מאז שהושק וכובש את המקום הראשון בסטים. מיקרוסופט מעדכנת שכבר למעלה ממיליון שחקנים התנסו במשחק. על מה המהומה?

Grounded הוא משחק הישרדות הרפתקאות שנמצא כרגע בשלב הגישה המוקדמת ומפותח על ידי Obsidian Entertainment בהפצת אולפני המשחקים של אקסבוקס (Xbox Game Studios). גראונדד ("מקורקע" לא נשמע יותר טוב) שוחרר למחשב האישי דרך סטים ול- Xbox One ב- 28 ביולי 2020 ומדובר במגה להיט.

המשחק שהושק רשמית לפני מספר ימים כבר זוכה להצלחה ענקית. בחנות סטים המשחק מצליח להחזיק במקום הראשון מאז השחרור, למרות ש-Flight Simulator 2020 הצליח לאתגר אותו לכמה שעות. מיקרוסופט עדכנה בחשבון הטוויטר של Xbox Wire שהמשחק חצה את מיליון השחקנים, ואנחנו מדברים על שלב הגישה המוקדמת. מרשים!

מה הסיפור של Grounded ?

עלילת המשחק מתרחשת בשנת 1990 והסיפור עוקב אחר קבוצת בני נוער שחייבים לפענח את התעלומה שמאחורי הסיבה שהם הצטמצמו לגודל של נמלה. כן, ב-Grounded אתם נכנסים לדמות שהצטמצמה לגודל של נמלה ועליה להיאבק בכדי לשרוד בחצר האחורית המלאה בסכנות.

רעב, עכבישים ופרת משה רבנו

Grounded הוא משחק הישרדות שניתן לשחק בגוף ראשון או בגוף שלישי. אופי השחקן צריך לצרוך כמות מספקת של מזון ומים, כדי לא למות מרעב או מהתייבשות. החצר האחורית מלאה באגים וחרקים שונים, כולל עכבישים, דבורים, גמל שלמה ופרת משה רבנו וחרקים אלו משרתים מטרות שונות במשחק. למשל, פרת משה רבנו יכולה להוביל שחקנים למקורות מזון, וניתן לבשל כנימות ולצרוך אותם למאכל.

Grounded משחק הישרדות
Grounded – טיפים להצלחה דורשים טקטיקה נכונה וניהול משאבים

נשמע מפחיד? למשחק קיימת מערכת נגישות לשחקנים הסובלים מארכנופוביה, המאפשרת לשחקנים להגדיר עד כמה מפחידים יהיו העכבישים במשחק, למשל.

בשעות הקטנות של הלילה

ככל שהשחקנים יתקדמו במשחק הם יבקרו באזורים חדשים בחצר האחורית. הקושי של המשחק יגבר לאט לאט והאויבים יהפכו למסוכנים יותר. לאורך כל המשחק, שחקנים צריכים לחפש משאבים בעולם כדי לבנות בסיס הגנה מפני אויבים עוינים, בפרט בשעות הלילה המאוחרות. בשעות אלו של הלילה החרקים הופכים לאגרסיביים יותר. המשאבים מאפשרים לכם ליצור כלים, מלכודות וכלי נשק שונים, כמו חניתות וקשתות וחצים, שיעזרו לכם לחסל אויבים.

את Grounded תוכלו לשחק במשחק סולו, ויש גם מצב מרובה משתתפים שהוא קו-אופ של עד 4 שחקנים.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות