Warcraft III: Reforged שובר שיא שלילי חדש בביקורות

החידוש ל-Warcraft 3 מקבל את ציון הגולשים הנמוך ביותר ב-Metacritic ועומד כרגע על 0.5/10. האם הגיוני שחברת בליזארד שיחררה את המשחק השנוא ביותר בהיסטוריה?

מה שהתחיל בקול תרועה רמה וההתרגשות לקראת שחרורו של החידוש ל- Warcraft 3 מסתיים כרגע בקול ענות חלושה, ובציונים נמוכים מצד המבקרים ובציונים מאוד נמוכים מצד השחקנים, ואם נדייק, הציון הכי נמוך שאי פעם קיבל משחק, 0.5 נקודות, מתוך 10. הציונים הללו מתבססים על לא פחות מ-24,404 ביקורות גולשים, מה שהופך את המשחק כרגע, לשנוא ביותר של חברת בליזארד.

warcraft III reforged review

נראה כי הבעיה הכי גדולה של המשחק היא עודף ציפיות מצד השחקנים, בחסות בליזארד, שהבטיחה שינויים גדולים ושיפורים, אך בפועל, השינויים מינוריים, עם חשד גדול להעתקה של חלק מהתכנים מהמשחק המקורי ואם לא די בכך, בתנאי השימוש של Warcraft 3: Reforged מתגלה סעיף דקרוני במיוחד, ובו מצוין כי כל תוכן חדש שתיצרו למשחק, נניח מפה, לחברת בליזארד יוענקו כל הזכויות של הרעיון היצירתי שלכם והיישום בפועל.

בנוסף, חלק גדול מכל התכנים שנוצרו על ידי הקהילה במרוצה ה-18 שנים האחרונות, לא קיימות כרגע במשחק. הרצון של בליזארד לקבע את התכנים הקשורים אליה ואל הנכסים שלה, וליצור עולם ודמויות וורקראפט בלבד, פוגם בהנאה מהמולטי ומהאפשרות לשלב את כל התכנים הנהדרים של הקהילה. גם הטריילר היחיד ששחררה בליזארד בהשקה זוכה ל-2.8K דיסלייקים לעומת 1.2 לייקים:

כדי להמחיש את האכזבה הגדולה של המעריצים מהמשחק המחודש הזה, הוקם אתר ייעודי בשם warcraft3refunded שבו המעריצים שופכים אור על כל הבעיות של המשחק:

warcraft 3 refunded parody site featured

warcraft 3 refunded parody site 1

הביקורות הרשמיות למשחק

למבקרים הרשמיים, קרי, אתרי הגיימינג הפופולריים, גם יש מה לומר על הבעיות של Warcraft 3: Reforged ונכון להרגע, הציון הממוצע עומד על 61/100. האתר PC Games שהעניק למשחק אחד הציונים הגבוהים (70/100) מתלונן על  הבטחה שלא קוימה. PC Gamer העניקו למשחק את הציון 59/100 וחתמו במשפט:

RTS יוצא דופן (התכוונו ל-Warcraft III: Reign of Chaos) שהפך לרימסטר מאכזב מאוד

warcraft 3 reforged review

באתר The Gamer העניקו למשחק את הציון 60/10 ודי סיכמו את התחושה הגדולה וההחמצה:

Blizzard ירתה לעצמה ברגל, מכיוון שללא ספק הם מערערים את בסיס מעריצי הליבה של הסדרה המדהימה הזו. גרסה מחודשת זו הייתה צריכה לעלות מהאפר ולאפשר לבליזארד לשחזר את המוניטין שלה. במציאות, זה ככל הנראה הרחיק את הוותיקים מבסיס המעריצים שלהם ומסתמך על הקמפיינים והמצב הרב-משתתפים של המשחק כדי לגייס מעריצים חדשים.

Warcraft III: Reforged שוחרר ב-28/1 למחשב האישי בלבד במחיר של 30 יורו.


 

עם ציון ממוצע היסטורי שלילי של 0.6 מתוך 10! על פי בחירת הגולשים ובספירה של למעלה מ-30 אלף קולות, אין ספק- מדובר במשחק השנוא בהיסטוריה. או המאכזב מכולם.
ממוצע ציון גולשים
0.1
ממוצע ציון מבקרים
5.9
3
ממוצע ציון ביקורות

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close