צפו בטריילר הבכורה למולטי של Call of Duty: Modern Warfare

בשעה טובה חשפה אקטיביז'ן את מצב המולטיפלייר למשחק Call of Duty: Modern Warfare וההיי לייט של המולטי יהיה ראיית לילה ומוד Ground War שיכיל 100 שחקנים. צפו:

הרחבה  על מצב המולטי תוכלו לקרוא בכתבה הנפרדת כאן.


הכתבה המקורית:

מצב המולטי של הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי ייחשף מחר, ומדובר באירוע של ממש. מיליוני מעריצים ברחבי העולם מחזיקים אצבעות שהמולטיפלייר ייראה לא פחות ממושלם, צפייה ישירה למטה בכתבה

אחרי שחשפה גיימפליי ראשון ממצב הגאן-פייט, בחברת אקטיביז'ן נערכים לקראת החשיפה הכי משמעותית לקראת המשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי, מצב המולטיפלייר, שכבר נבחר בתערוכת E3 2019 לטוב ביותר בקטגוריה שלו. החשיפה הראשונית של מצב המולטי במשחק Call of Duty: Modern Warfare עשוי להשפיע על דעת קהל הגיימרים לטוב או לרע.

לקראת החשיפה, החברה יצרה מעין אירוע סטרימינג שישודר בלייב ובו תציג המפתחת, חברת אינפיניטי וורד (IW) את הטריילר ולאחריו הסבר ולייב סטרימינג.

JtWQSSGO

האירוע יחל בהופעת הבכורה של טריילר המולטי וישר אחריו מפתחי המשחק באינפיניטי וורד ישתפו את החזון שלהם ואת יעדי העיצוב של מצב מרובי המשתתפים במשחק, יחד עם סקירה כללית של המפות, מצבי המשחק ו- מספר הפתעות אחרות

Call of Duty Modern Warfare Multiplayer Premiere

חצי שעה לאחר החשיפה, יצטרפו לשידור סטרימרים של סוויץ' מכל העולם ויעלו לשידור עם סטרימינג לייב של המולטי של המשחק. כל זה ייארך כ-3 שעות ובסיומן, יחזרו המפתחים לסיכום האירוע וישתפו את המעריצים בעוד מידע לקראת ההשקה ובעוד הפתעה.

האם בחברת אינפיניטי הולכים להפתיע עם מצב באטל רויאל, בדומה לבלאק אופס 4 (בלאקאאוט) שלא הוכרז למשחק כלל? נדע זאת רק מחר.

החשיפה תתקיים מחר, ה-1/8 בשעה 10AM PT (שעה 20:00 שעון ישראל) , תוכלו לצפות בשידורים בלייב מכאן:

Twitch.tv/CallofDuty

MLG website

 


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות