E3 2019: משחק "הנוקמים" סוף סוף נחשף רשמית

Square Enix חושפת סוף סוף את "Marvel's Avengers" המצופה בכיכובם של הנוקמים, משחק שיהפוך בדרך לסדרת משחקים וישוחרר גם ל-Google Stadia בשנה הבאה

אחרי ההצלחה האדירה של הסרט "הנוקמים: סוף המשחק" (Avengers: Endgame) שאוטוטו הופך לסרט הקולנוע המצליח בהיסטוריה עם הכנסות של 2.7 מיליארד דולר, מגיעה החשיפה הרשמית של חברת Square Enix על במת E3 2019 והמשחק שהוכרז לראשונה בינואר 2017, תחת שם הקוד "The Avengers Project", מקבל כעת את שמו הרשמי והדי סטנדרטי, יש לציין- . את המשחק מפתחות בצוותא לא פחות משלוש חברות פיתוח,  Crystal Dynamics ו- Eidos Montreal שאחראיות בין היתר על משחקים בסדרות  Tomb Raider ו- Deus Ex ועם עזרה של חברת Nixxes Software שתהיה אחראית על הפורט למחשב.

הטריילר שנחשף כאן למעלה מציג את הסיפור שמתחיל ב 'A-Day', שם הנוקמים פתחו מטה בסן פרנסיסקו. החגיגה הופכת קטלנית כאשר תאונה קטסטרופלית גורמת להשמדה מסיבית, ומאשימים כמובן את האוונגרס. כעבור חמש שנים, כשכל גיבורי העל יצאו מחוץ לחוק, והעולם בסכנה, התקווה היחידה היא להרכיב מחדש את גיבורי כדור הארץ.

Marvels Avengers GAME

סקוור אניקס חשפה גם את מועד ההשקה של המשחק וזה יקרה ב -15 במאי 2020. את משחק הנוקמים ניתן לשחק כשחקן יחיד או עם עד ארבעה שחקנים ב- Co-op. קאסט הגיבורים יכלול את קפטן אמריקה, תור, הולק, האלמנה השחורה, איירון מן, וגיבורים חדשים יתווספו בחינם לאחר ההשקה בחינם.

"Marvel's Avengers" ישוחרר ב-15 במאי, 2020 לקונסולות PS4/Xone וגם ל- PC ו- Google Stadia.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות