ההמשך הרוחני של SWAT מקבל חלון שחרור וסרטון חדש

Ready or Not הוא שמו של המשחק שמנסה להחזיר לתודעה את סדרת משחקי SWAT. המשחק ישוחרר בשנה הבאה וינסה להצליח במקום שכל קודמיו כשלו

זה לא חדש שמידי פעם מנסה איזה אולפן ליצור משחק שנשען על קלסיקות, וכשמדובר במשחקים טקטיים, הניסיונות עם הזמן הולכים ופוחתים. בשנת 2013 הופגזנו בידיעות על משחק חדש שינסה להחזיר ליושנה את עטרת סדרת SWAT (או אולי Rainbow Six הקלאסיים), שמו היה Takedown: Red Sabre שהוכרז בקול תרועה וששון התברר לבסוף כמשחק כושל ופרויקט שטוב שנשכח.

אחרי ההצלחה האדירה של Rainbow Six: siege, אין ספק שיש קהל למשחקי יריות עם אופי טקטי, ואחת הסדרות שחתומות על הז'אנר הזה היתה ללא ספק סדרת SWAT שפותחה בתחילת שנות האלפיים על-ידי לא אחרת מאשר Irrational Games (יוצרת סדרת הקאלט ביושוק, שלצערנו סגרה את האולפן). Ready or Not הוא משחק שהוכרז בשנה שעברה וכעת זוכה לטריילר חדש שמכיל גם קטעי גיימפליי ולטריילר בונוס FBI:

על פי האולפן שמפתח אותו (Void Entertainment), הוא צפוי לצאת ברבעון הרביעי של שנה הבאה דרך סטים. זה לא מעט זמן אבל קחו בחשבון שכבר באוגוסט השנה תוכלו להתנסות באלפא של המשחק ובאמצע שנה הבאה בבטא שלו, אם כמובן הזמנתם את המשחק מראש (עולה החל מ-40 דולרים באתר החברה).

המשחק יציע סיטואציות מהעולם האמיתי ומצבים מציאותיים בו תצטרכו לפעול כיחידת SWAT באמצעות מגוון רחב של אפשרויות התמודדות, ובניגוד למשחק Rainbow Six Siege למשל, הירי הוא רק חלק מהמשוואה. תהיה לכם גישה לשפע של כלים שאינם בהכרח קטלניים שבעזרתם תוכלו לעצור חשודים.

Ready or Not יכיל מצב סולו (קמפיין), מצב קו-אופ וכמובן מצב אונליין בו תוכלו לשחק נגד שחקנים אחרים.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x