לא פחות מ-3 משחקי פלייסטיישן אקסלוסיביים בדרך ל-PC

Detroit: Become Human, Heavy Rain וגם Beyond: Two Souls בדרך ל-PC ובלעדית בחנות המשחקים של חברת אפיק

בשורה מאוד משמחת לשחקני המחשב, שלושה משחקים שעד כה היו בלעדיים לקונסולות הפלייסטיישן (PS4/PS3), הולכים לצאת גם למחשב האישי, דרך חנות המשחקים החדשה של חברת אפיק. את הבשורה המשמחת הזאת קיבלנו באמצעות ציוץ בטוויטר של חברת קוונטיק דרים:

המשחק הראשון הוא Heavy Rain שנחשב לאחד האקסקלוסיבים היותר טובים שיצאו ל-Playstation 3, ואחר כך גם ל-PS4. האולפן שאחראי על הפיתוח של המשחק הזה הוא Quantic Dream ועלילת המשחק גוללת את סיפורו של “רוצח האוריגמי” שחוטף ילדים, משאיר לאביהם אתגרים, שאם לא יעמדו בהם, הילדים שנחטפו ימותו.

משחק נוסף שישוחרר למחשב הוא תחת אותה חברת פיתוח והוא Beyond: Two Souls , משחק מתח/פסיכולוגי ששוחרר בלעדית ב-2013 עבור הפלייסטיישן 3, ע”י חברת Quantic Dreams (מפתחת Heavy Rain). שחקן הקולנוע המוערך, וויליאם דפו הוא אחד מהדמויות הראשיות במשחק, כמו כן, השחקנית הצעירה אלן פייג’. יש לציין כי Beyond: Two Souls זכה לדירוג R (לגילאי 18 ומעלה) מאת ועדת הדירוג באוסטרליה שהחליטה שהוא אינו מיועד לילדים ובני נוער.

המוסיקאי המוכשר, האנס זימר, אחראי על הפסקול של המשחק והוא שיתף פעולה עם המלחין הבריטי לורן בלף (Lorne Balfe), שאחראי על הפסקול של Assassin’s Creed 3.

משחק שלישי שמצטרף לחגיגה הוא גם פרי פיתוחה של Quantic Dreams והוא המשחק האחרון שלה ששוחרר בשנה שעברה-Detroit: Become Human. המשחק נחשף על ידי סוני בשנת 2016 ושוחרר במאי 2018, בלעדית ל-PS4 וכעת יעשה את דרכו גם לשחקני המחשב. המשחק מוגדר כהרפתקאות פעולה ועלילתו מתרחשת בעידן עתידני אלטרנטיבי בו אנדרואידים הם בעלי בינה מלאכותית מתקדמת והם אלה המשרתים את אוכלוסיית העולם. שלושה אנדרואידים: קארה, קונור ומרקוס עשויים לשרוד או עלולים למות במהלך המשחק בהתאם לבחירותיושל השחקן.

אין עדיין תאריך מדויק לשחרורם של המשחקים למחשב, אך הם צפויים לצאת עוד השנה.

לינקים לעמודי המשחק ב-Epic Games Store:


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות