באטלפילד 5 נדחה לנובמבר

EA מודיעה על עיכוב של יותר מחודש למשחק הבא בסדרת משחקי היריות Battlefield 5 ומאבדת ביום אחד 10% משוויה.

בעדכון ששחררה EA באתר הרשמי של באטלפילד, היא מודיעה על דחייה של המשחק מה-19 לאוקטובר למועד חדש בהפרש של חמישה שבועות: ה-20 בנובמבר, 2018. הסיבה לעיכוב היא הרצון להמשיך ושפר את המשחק כדי לשחרר אותו מוכן ולא חצי אפוי. קשה להעריך אם הגיימרים שמחכים למשחק מאוכזבים, אך את המשקיעים של החברה, החדשות הללו מאוד איכזבו והם שלחו את המניה של EA לירידה דו ספרתית של 10% (מחיקה של כ-4 מיליארד דולר).

לטענת החברה, במהלך הקיץ, עשרות אלפי שחקנים השתתפו בשלב האלפא של המשחק, חלקם שיחקו בתערוכת 2018 E3 וחלקם בתערוכה האחרונה של Gamescom (שתיזכר בעיקר כתערוכה שבה הוכרזה סדרת כרטיסי המסך RTX) ולמרות משוב חיובי מהקהילה, החברה רוצה לשפר את חוויית הליבה של המשחק, כולל התאמת קצב המשחק, שיפור הנשקים ומצבי הירי, מצב ה-Battle Royale ובעיקר שירותי החיבור למשחק באונליין.

העיכוב הנוכחי צפוי לעשות טוב לסדרת משחקי יריות פופולארית אחרת, קול אוף דיוטי. בלאק אופס 4 ישוחרר ב-12 באוקטובר ויהיה למשחק היריות מגוף ראשון היחיד לחודש זה. Battlefield V הוכרז במאי האחרון ובשבוע הקרוב שחקנים יוכלו להתנסות בביטא של המשחק (ביטא פתוחה ב-6/9).

באטלפילד 5 ישוחרר ב-20 בנובמבר, 2018 לקונסולות Xbox One, ו- PlayStation 4 וגם למחשב האישי.

מקור: EA

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות