הטוויטר של Cyberpunk 2077 מתעורר לחיים אחרי 5 שנים

אחרי 5 שנות דממת אלחוט, נראה ש-CD Projekt Red מתכוננים לחשוף מחדש את Cyberpunk 2077 מחדש בזמן הקרוב.

עברו כמעט 6 שנים מאז ש-CD Projekt Red הכריזו על המשחק העתידני השאפתני שלהם Cyberpunk 2077 ובדיוק 5 שנים אחרי הטריילר הראשון שעלה לאוויר, שלמעשה לא אמר לנו כלום. המעריצים של האולפן וההבטחה שלו להביא עולם RPG עתידני רעבים למידע חדש

אז אין זו הפתעה שהאינטרנט יאבד את העשתונות מציוץ אחד ותמים של הטוויטר הרשמי של המשחק, הציוץ הראשון שלו מאז 2013… כ-5 שנים לאחר מכן. אז הנה הוא.

על אף שזה לא הרבה מידע (למעשה זה כלום), זו הוא סימן חיים (או אולי משהו שנדלק?) ממשחק שהיה שקט המון זמן.

על אף שהאולפן חתם את שפתו לגבי הפרויקט בשנים האחרונות – בעיקר כי היה עסוק ב-The Witcher 3 ומשחק הספין אוף שלו Gwent שמבוסס על משחקון קלפים מאותו משחק – אנחנו כן יודעים על הפרויקט מספר דברים.

Cyberpunk 2077 יהיה "חווית RPG מבוססת סיפור" עם סינגל פלייר "אבל אנחנו נוסיף מאפייני מולטיפלייר" אמרה המפתחת ב-2013.

האולפן הוסיף ש-Cyberpunk 2077 יהיה משחק עולם פתוח סטייל ארגז חול שמתרחש ב-"עולם מושחת ומתקדם טכנולוגית" המטרה המוצהרת של המשחק היא לתת לשחקנים לחקור את המקומות שנמצאים בנייט סיטי בתנאים שלהם. CDPR הפתחיו מכניקות RPG שמבוססות על משחק העט ונייר שישודרגו כדי לתאים לשנה בה מתרחש המשחק.

מיקום המשחק, נייט סיטי, תואר כמטרופוליס מגוון, ונמצאים בו אנשים שדוברים שפות מרחבי העולם. CD Projekt אמרה בעבר כי היא שוקלת להקליט כל דמות בשפת האם שלה וכדי שהשחקן יבין אותן הוא יצטרך לקנות שתל שיאפשר לו לתרגם את השפה, איכות התרגום תהיה תלויה באיכות השתל.

מה שהכי מעניין, הוא שהמשחק ישאר נאמן כביכול למקורות העט והנייר שלו, אבל יהיה עמוס ב-50 שנות היסטוריה. (אנחנו גם יודעים שהמשחק היה נתון למתקפת כופר בשנה שעברה ובאותו זמן הפיתוח היה יחסית "מתקדם" עם כמה מאות אנשים שעובדים על Cyberpunk 2077.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות