לנובו ב-Game In Fest

לנובו תשתתף ב-Game In Fest – פסטיבל הגיימינג השני המתקיים בישראל 

לנובו, מובילת שוק מוצרי המחשוב, תיקח חלק כנותנת חסות ראשית ב-  Game In, פסטיבל הגיימינג השני המתקיים בחול המועד סוכות הקרוב (8-9 באוקטובר 2017) בגני התערוכה בתל אביב.

על פני שטח של כ-300 מטר, תפעיל לנובו מתחם משחקים בסגנון battle zone עם עמדות חווית התנסות במשחק -VR אשר יושק בפסטיבל לראשונה ((Tower Tag לצד כ-20 עמדות משחקים שיפעלו על מחשבי ומסכי הגיימינג של לנובו. בנוסף, השחקנים במתחם יוזמנו לשחק בחידון נושא פרסים.

במתחם תפעל עמדת מכירה שבה יוצגו בין היתר דגמי מחשבים ומסכים בסדרת הגיימינג המובילה Legion By Lenovo, ביניהם ה- Y720וה-,Y520 הY720 Cube- , מחשב ייחודי בתצורת קוביית משחקים, או ה-Y920 העוצמתי החדש. כל דגמי הגיימינג  של לנובו שודרגו כדי להתמודד עם החזית הבאה של הגיימינג – משחקי מציאות מדומה ,(VR) בעזרת זיכרון עצום, כרטיסים גרפיים חזקים וטכנולוגיות WiFi מתקדמות.

בעמדת המכירה יוצעו גם אקססוריז לגיימינג, כמו אוזניות, עכברים ופדים וחולצות ממותגות Legion By Lenovo.

לדברי דנה כהן, מנהלת השיווק של לנובו ישראל, "חיזוק תחום הגיימינג בכלל והמותג Legion By Lenovo בפרט מהווים חלק מרכזי באסטרטגיה שלנו. אחרי ההצלחה האדירה של פסטיבל הגיימינג הראשון שהתקיים בסוכות שעבר וההצלחה המרשימה לא פחות של אליפות הגיימינג שהתקיימה בפסח האחרון ברור לנו שזה המקום להיות בו, ולקחת חלק בהפגנת הכוח המרשימה הזו של קהילת  הגיימינג בישראל".

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות