E3 2017: ספיידרמן חוזר לשנה שניה בתערוכה, יושק ב-2018

Insomaniac Games חשפו קטע מלא משחקיות מהמשחק שבפיתוחם, Spider-Man.

המשחק נראה נ-ה-ד-ר, כמו שקיווינו וציפינו. הטריילר נותן לנו כמה מהלכים אקרובטיים של ספיידרמן בחליפה יפהפייה, מכניקת קורי העכביש, מערכת הקרב, קטעי משחקיות סינמטיים וניו יורק אחת פתוחה. הנבל הקלאסי, קינגפין, או בשמו, ווילסון פיסק (שאגב, לא נראה דומה מדי לוינסנט ד'אונופריו) יהיה שם, וגם מיילס מורלס…

ספיידרמן נראה בתחילת הטריילר בחליפה החדשה והמגניבה שלו; היא תהיה בלעדית למשחק, ויחד עם חוסר דמיון פיסק לשחקן שלו בסדרת Daredevil בהפקת נטפליקס, המסקנה המתבקשת היא שלא יהיה קשר בין המשחק ליקום הקולנועי של מארבל. הטריילר מציג מיקס של סצנות וקטעי אקשן, החל בחלק בו ספיידי מתגנב, ומוריד את אויביו אחד אחרי השני עם הקורים שלו. הוא משתמש בסביבתה שלו לטובתו כאשר הוא מציב מלכודת מלאת קורים, או מניע במהירות מנוף ששובר את גבם של אויביו ומבצע מגוון הריגות מיידיות בעזרת הסביבה. מערכת הקרב נראית כאילו שאבה השראה מ-Arkham Asylum ברגע שנלחמים באויבים ישירות, רק עם פחות גאדג'טים והרבה יותר משי.

ספיידרמן מכה כמה בריונים, משוחח בקצרה עם קינגפין (מסתבר שהבריונים מסיגים גבול בשטחו) וממשיך לעולם הפתוח של ניו יורק. מיד הוא מוצא את עצמו מתמודד על בניין מול בחור רע גדל מימדים. נראה שיש אויבים במשחק מסוגלים לירות ולהפציץ איכשהו עם כפפות מיוחדות, אך עדיין לא ידוע מאיפה זה הגיע.

ספיידרמן הצעיר גמיש להפליא, יכול לרוץ על פאות הבניינים במהירות מדהימה, ולנטר כאילו כוח הכבידה לא אוחז בו. ומהצד השני, ישנם קטעי QTE; אני מניח שהכל לטובה.

הטריילר ממשיך למרדף בו ספיידרמן מנסה להגיע למסוק שמתעופף ברחבי העיר. זה נראה מותח, כיפי ומעניין, אם כי גם מתוסרט. אם זו אמורה לייצג משימה סטנדרטית במשחק, אז בטח יש מגוון די רחב של משימות.

ואז, ממש בסוף – מיילס מורלס, אז ספיידרמן צריך להרגיש בבית, ואנחנו אולי נקבל שניים במחיר של אחד.

אחרי שהכל נאמר, ראו זה המשחק הנאמן ביותר למקור, אף יותר מ-Spider-Man 2 שהיה בזמנו על ה-PS2 – למרות שקצת יותר הערות שנונות מצד ספיידי יתקבלו בברכה.

המשחק מועד לשנה הבאה ויהיה בלעדי ל-PS4. לעזאזל, אני רוצה לשחק במשחק ספיידרמן מוצלח… בינתיים, ניאלץ להסתפק בסרט שבכורתו בקולנוע ביום חמישי, השישי ביולי.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אוף למה למה רק לסוני. כבר נהיה מגעיל כל הבלעדיות הזאת

אכן התנהלות דרעק. אבל מה לעשות, למישהו יש ספק שאם לא זה היו יותר מ-100 מיליון קונסולות PS4 שנמכרו?
זו גם נקודת זכות ענקית שאני נותן למיקרוסופט, העניין של ה-Play Anywhere; גם אם זו תוצאה של מניעים אחרים.

טוב ככה זה עובד היום בתעשייה הזאת , משחקים אקסלוקסיבים (בלעדיים) גורמים לאנשים לקנות את אותה הקונסולה כדי לשחק במשחק הבלעדי של הקונסולה. מה שנותן יתרון ענק לסוני , ובגלל שלי יש סוני אני נהנה ממשחקים (והרבה) כל כך טובים !

בלי משחקים בלעדיים טובים לקונסולה אין לה קיום, זה למה אקסבוקס דרעק. אני שמח שיש לי PS4 מהשניה שהושקה.
לא רואה שום סיבה לקנות אקס וואן כשאין בלעדי אחד שבאמת נראה מטורף.