סוף סוף: South Park: The Fractured But Whole מגיע אלינו באוקטובר

תאריך היציאה הסופי של South Park הבא הוכרז, יחד עם טריילר חדש 

South Park: The Fractured But Whole הוא משחק תפקידים הרפתקאות שמפותח ויופץ על ידי יוביסופט. אמש, שחררה החברה טריילר חדש בו אנחנו גם שומעים על תאריך היציאה הרשמי של המשחק – הŽ־17 באוקטובר לפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי.

העלילה ב־The Fractured But Whole לוקחת חלק לאחר האירועים של The Stick of Truth, שם הילדים של סאות' פארק מתחילים הרפתקה חדשה (שוב) בעיירה הבדיונית קולרדו שתהיה זמינה לשחקני המשחק. עם זאת, ממריבה על זיכיון הסרט של אריק קרטמן גורם לחבורה שלנו לריב וכך להתפצל לשתי קבוצות אשר מכוונות להילחם אחת בשנייה.

ל־South Park: The Fractured But Whole ישנם ארבע מהדורות שונות: הרגילה שעולה 60 דולר, ה־Gold (דיגיטלי) שעולה 90 דולר, ה‏־Steelbox Gold (פיזית) שעולה 100 דולר והאחרונה חביבה, ה־Collector's Gold (פיזית) שעולה 130 דולר. לפרטים על כל אחת תוכלו לראות פה. כל מי שיעשה 'הזמנה מראש' למשחק יקבל בחינם את South Park: The Stick of Truth לצד כמה תוספות נוספות בתוך המשחק. תצפו לשמוע יותר על המשחק בכנס E3 2017, במופע של יוביסופט, שיתקיים ב־12 ביוני בשעה 11 בלילה על פי שעון ישראל. להלן הטריילר:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות