כל הביקורות על Mario Kart 8: Deluxe: אכזבה או הצלחה?

מאריו קארט 8 מגיע לקונסולת הנייד Nintendo Switch כגרסה מחודשת, אך האם היא מצליחה כמו הישן, מתעלה עליו או מאכזבת? 

Mario Kart 8 הוא משחק מירוצים ששוחרר בשנת 2014 כבלעדי עבור קונסולת Wii U, וקיבל ממוצע ציונים של 88% מתוך 82 דעות של מבקרים, מה שהפך אותו לאחד הכותרים המצליחים והטובים ביותר שהושקו על ה־Wii U. שלוש שנים אחרי, נינטנדו מביאה גם לקונסולת הנייד Nintendo Switch את המשחק, רק בגרסה מחודשת שכוללת את כל מה שהיה בגרסת ה־Wii U יחד עם כל ההרחבות והעדכונים, ובנוסף עוד כמה דברים חדשים, כמו דמויות, מפות, מודים, יכולות ועוד.

אז השאלה שנשאלת עכשיו היא האם הגרסה המחודשת טובה כמו הגרסה הרגילה? אולי היא טובה מספיק כדי שהיא תעמוד לצד המשחק הטוב ביותר ששוחרר לסוויץ' נכון להיום (The Legend of Zelda: Breath of the Wild – ממוצע ציונים 97%)? הבה נבדוק:

  • God is Geek – "משחק מדהים, שנותן לך כל כך הרבה ויכול לסחוף אותך שעות על גבי שעות – ועכשיו – אפשר לשחק גם בחוץ." ציון: 10/10.
  • The Sixth Axis – "הכותר Mario Kart 8: Deluxe ממשיך להיות הטוב ביותר בעסק, רק שעכשיו אתם יכולים לשחק בו גם ברכבת" ציון: 10/10.
  • Nintendo Life – "הגרסה האולטימטיבית עם החוויה הטובה ביותר, לצד תוכן עשיר, הומוריסטי וייחודי. אם יש ברשותך סוויץ', זו בחירה קלה" ציון: 10/10.
  • ibtimes UK – "גרסת הדלוקס של מריו קארט 8 לוקחת את המשחק הטוב ביותר בסדרה, ומשפרת אותו – בגרפיקה, במשחקיות, בתוכן. הפס-קול נשאר כמו שהוא, שמחה מוחלטת, וזה קשה לדעת איך נינטנדו תוכל לשפר יותר מזה בעתיד" ציון: 10/10.
  • Nintendo Insider – "המשחק Mario Kart 8: Deluxe מצליח להשיג את הדגל הנדיר והקוסמי, לצד חוויה בלתי מובסת, כשעם חברים ומשפחה זאת החוויה המושלמת שמדגימה איך חידוש יכול לשנות משחק ישן לחלוטין. ציון: 10/10.
  • US Gamer – "ניצחון מושלם של נינטנדו. 48 מפות, 42 דמויות, 8 אזורים של לחימה, 5 מודים, מצב מרובה משתתפים נרחב ולא מספיק זה, אלא אתם יכולים גם לשחק בזה איפה שתרצו." ציון: 5/5.
  • GamesRadar – "שלוש שנים אחרי: עדיין נשאר קלאסי, ועכשיו כשהחולשה הכי גדולה שלו תוקנה, כל רוכש סוויץ' שלא שיחק במריו קארט 8 בחיים, חייב לקנות אותו." ציון: 5/5.
  • The Guardian – "משחק מדהים, שעוצב במיוחד כדי שכולם יתחרו אחד נגד השני, ולא משנה מהי הרמה שלך, אתה תהנה" ציון: 5/5.
  • Trusted Reviews – "לצד החזרה של ה־"Battle Mode", רק משופר ויזואלית יחד עם תוכן רב שמשבח את נינטנדו פעם נוספת אחרי Breath of the Wild, והופך את המשחק ל'חייב-קנייה'." ציון: 5/5.
  • IGN – "מריו קארט 8: דלוקס נשאר משחק מאוד יפה, כשעכשיו יש לכם עוד סיבה לקנות אותו, וזה ה־Battle Mode ששופץ משמעותית" ציון: 9.3.
  • We Got This Covered – "השיפור הגדול ביותר הוא ללא ספק ה־Battle Mode ב־Mario Kart 8: Deluxe, רק שעכשיו ישנם גם מצב מרובה משתתפים ומרוצים מהנים לחלוטין, ולחשוב שיש לך את היכולת לקחת אותו לכל מקום, זה פשוט חלום שמתגשם" ציון: 4.5/5.
  • GameRant – "נינטנדו יכלה להשיק את הגרסה הרגילה של מריו קארט 8 על ה־Switch בהשקה, אך במקום זאת החליטה להשקיע ולתת לנו אפילו יותר, והצליח לה" ציון: 4.5/5.
  • Attack of the Fanboy – "הגרסה המיוחדת של הסוויץ' היא זהב ללא ספק, לצד ביצועים טובים. אולם זה מאכזב לראות שאין רכבי מרוצים חדשים, אבל כשמסתכלים על הצד החיובי, והגדול, Mario Kart 8: Deluxe הוא ללא ספק המשחק האולטימטיבי והמושלם" ציון: 4.5/5.
  • CGM – "מריו קארט 8 נשאר אחד המשחקים הטובים בסדרת הזיכיון, אך היה נחמד אם היינו רואים משחק המשך מאשר חידוש. למרות שאם מסתכלים על מה שיש בשולחן, אפשר לראות כי החידוש לא אכזב" ציון: 9.
  • Gamespot – "עם מצב מרובה משתתפים מהנה ומודים נוספים שגורמים להנאה שלך להיות בשמיים, אתה תשב עליו שעות על גבי שעות, גם במטוס" ציון: 9.
  • Nintendo World Report – "הפוטנציאל האדיר באונליין של מריו קארט 8 מתממש, אולם לא מוסיף מספיק תוכן כדי לשכנע את שחקני ה־Wii U לעבור אליו. כשבצד השני יושב לו הסוויץ', אפשר לומר כי נינטנדו בדרך הנכונה." ציון: 8.5.
    Dual Shockers – "מריו קארט 8: דלוקס הוא ללא ספק הגרסה המכריעה והטובה של המשחק – אולי אפילו בכל הסדרה" ציון: 8.
  • Eurogamer – "נינטנדו מתקנת את אחת החסרונות היחידות של מריו קארט 8: דלוקס בפורט נהדר שרץ מעולה, ואם מישהו תהה אם המשחק טוב, עכשיו לצד הדלוקס, זהו המשחק הטוב ביותר בכל הסדרה" ציון: אין, אך המבקר תייג את הביקורת כחיובית.
  • Nintendo Everything – "יחסית למשחק שחוגג שלוש שנים יום הולדת, הוא מרגיש חדש לגמרי" ציון: אין, אך תייג כ־"אהבתי".
  • Ars Technica – "אם מישהו פספס את מריו קארט 8 בפעם הראשונה, גרסת הדלוקס חייבת להיות ברשימת ה־'חייב-קנייה'.."

לסיכום, אפשר לראות שהגרסה המחודשת של Mario Kart 8 היא הצלחה, כשכרגע הוא עומד על ממוצע ציונים מדהים של 94% מתוך 42 דעות של מבקרים, וחשוב לומר כי אף ביקורת כרגע לא קיבלה פחות מ־80, לכן, שאפו על נינטנדו ונקווה שנראה עוד כותרים רבים וטובים כמוהו וכמו The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Mario Kart 8: Deluxe צפוי לראות אור ב־28 באפריל כבלעדי לקונסולת הנייד Nintendo Switch. 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מרשים ביותר.
נינטנדו מתחילה את ההשקה של הסוויץ' עם משחקים מצוינים וביקורות מעולות.
האם זה ישפיע כל המכירות של המוצר? נחכה ונראה.

כל הכבוד להם ונקווה שגם המשחקים הבאים יהיו מצוינים