תאריך היציאה של Marvel vs Capcom: Infinite נחשף

יתרה מזאת, אנחנו מקבלים גם טריילר סיפור לצד מידע חדש על הדמויות והמהדורות המיוחדות 

Marvel vs Cacpcom: Infinite, משחק המכות שמפותח ויופץ על ידי Capcom מעשיר אותנו במידע על המשחק החדש בסדרת Marvel vs Cacpom, מזה לא ראינו ארבע שנים. ראשית, קאפקום חשפה מספר דמויות חדשות שיצטרפו למשחק: אולטרון, הענק הירוק, ת'ור, הוקאיי ורוקט ראקון מהצד של מארוול, ואילו מהצד של קאפקום יש לנו את צ'אן לי, סטריידר היריו וכריס רדפילד. הם יצטרפו לאלו שכבר נחשפו, קפטן מארוול, איירון מן, ריו, מגה מן אקס, קפטן אמריקה ומוריגן.

שנית, למשחק יש שלושה מהדורות מיוחדות: הראשונה היא הסטנדרטית שעולה 60$ ומכילה את המשחק בלבד. השנייה היא גרסת ה־Deluxe שעולה 90$ ומביאה לנו את המשחק עצמו ו־Character Pass (בדומה ל־Season Pass, גם פה תקבלו גישה לתוכן עתידני שישוחרר, כמו דמויות, מפות ומודים נוספים). את שתי המהדורות הללו תוכלו לרכוש דיגיטלית דרך סטים.

השלישית והיקרה ביותר מגיעה פיזית בלבד הלא היא ה־"Collector's Edition", שתעלה לכם 200 דולר ותקבלו ארבעה דגמים תלת-ממדיים (דיורמה) של איירון מן, קפטן מארוול, מגה מן אקס וצ'אן לי. דבר נוסף שאתם מקבלים הוא קופסה שמכילה את ששת 'אבני הנצח'. כל זה יגיע אליכם יחד עם מה שגרסת ה־Deluxe מציעה. חשוב לציין שיש הגבלה במלאי, לכן מהרו לעשות 'הזמנה מראש' ובנוסף תקבלו שתי חליפות: אחת של "הלוחם תור" והשנייה של "ריו הרשע".

מי שיעשה 'הזמנה מראש' לגרסת ה־Deluxe יקבל כל מה שהגרסה הסטנדרטית מציעה, אך בנוסף ייהנה מעוד שתי חליפות: אחת היא של "האלק הגלדיאטור" והשנייה של "מגה מן קומנד אקס". זה הכל לבינתיים, ולסיום, אתם מוזמנים ליהנות מטריילר הסיפור:

Marvel vs Capcom: Infinite יראה אור ב־19 בספטמבר לפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x