הסרט אווטאר מקבל משחק מהמפתחים של The Division

אווטאר, הסרט שצבר את ההכנסות הגבוהות ביותר בהיסטוריה, ובנוסף היה הרווחי ביותר כולל ישראל, מקבל משחק משלו, אבל אל תצפו שהוא יצא בקרוב

סדרת הסרטים אווטאר מוכרת לרובנו, ולא, אני לא מדבר על יאנג וחבורתו נגד אדון האש אזולאי, אלא על הסרט מדע בדיוני אווטאר של ג'יימס קמרסון, שיצא לבתי הקולנוע בשנת 2009 וגרף למעלה מ־2 מיליארד (מספר מדויק: 2,787,965,087) דולרים. כעת, יוביסופט נכנסה לפעולה והחליטה לעבוד על משחק חדש שיהיה מבוסס על הסרט, ומי שתפתח אותו תהיה Ubisoft Massive, הסטודיו שהביא לנו את The Division, Far Cry 3 ו־Assassin's Creed Revelations.

כרגע ידועים מעט פרטים על המשחק: הוא ישתמש במנוע Snowdrop (שגם The Division ו־South Park החדש משתמשים בו). המשחק צפוי לראות אור לפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. ישנם עוד שלושה סרטי אווטאר בדרך, כשהשני צפוי לצאת לבתי הקולנוע בדצמבר 2018, הסרט השלישי מכוון לשנת 2020, הרביעי והחמישי ל־2022 ו־2024. זה אולי לא קשור למשחק, אבל מכיוון שגם האולפנים שאחראיים על הסרטים (Lightstorm Entertainment ו־Fox Interactive) לוקחים חלק בפיתוח המשחק, יכול להיות שנחכה קצת יותר זמן.

לבינתיים, אפשר ליהנות מטריילר ההכרזה, שכרגע לא מראה קטעים מהמשחק עצמו מלבד הסרט, אבל כמה מאנשי הצוות מדברים על המשחק, וזה אולי קצת יעניין אתכם:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x